Those were the best days of my life ...


Nu är jag själv igen hemma. Igår var verkligen JÄTTE kul, tror även eli hade de (eftersom jag frågade henne 50 gånger och hon sa ja gissar jag på de) Vi gick ut till klubb onsdag och dansade, shottade och träffade trevligt folk. De var riktigt kul verkligen.

Vi beställde även hela resan till  Florense. så nu är de bestämt, fredag den 27 november åker jag till florence. Och jag va just inne och tittade på hur vädret är där och de är mellan 17-21 plusgrader.
Jag är verkligen jätte pepp på de.

Nu blev jag väldigt hungrig med  så ska gå äta.

I wanna steal your attention like a bad outlaw..


Nu har jag duschat och målat mina naglar (vilket jag aldrig brukar få tid att göra) , ska snart leta upp vad jag ska ha på mej med innan eli kommer. Nu de jobbiga med den här tiden på året är att veta vad man ska ha på sig, för jag fruser alltid på vägen hem men när man är där svettas man ju ihjäl. humhum.. svårt svårt.
Ska försöka göra som proofsen och lägga ut bild senare på de jag valt med. Kanske..om jag hinner.

Men medans jag väntar på Eli tänker jag nog sitta här och titta på klänningar inne på Nelly.com. Man kan i alla fall låssas att man har pengar så de räker. Troligen ska jag och eli även boka allt till  Florense. Kanske.. om hon fått okej från sin chef. Så de är en bra dag idag..

Var just inne på tradera och la bud på en jätte fin pälsväst från Zara... Men nu ska hag gå fixa mitt hår.

Dear John...

Sorry för jag åter igen blivit dålig på uppdateringar, men de kommer nog lite imorgon. DE har inte hänt mycket, jag pluggar och sitter latar mej så. Men imorgon ska jag ut med Eli, de ska bli jätte kul.
I alla fall ni får mer uppdatering imorgon lovar. Jag ville bara lägga ut den här trailern till nästa års MÅSTE SE!!!
Dear john. Inte bara är Channing dödligt snygg,söt och underbar....utan den verkar riktigt bra. Ska så klart se den.

 

It's the world that is unfair...


Tänker avsluta kvällen med en cover av min favorit låt. Randy crawford är helt ett geni, för de här är verkligen.. en perfekt låt. Men försök att få tag i orginalet för den här tjejen är spansk och kan inte engelska.. :( :( men  låten är fortfarande bra.


In my dreams
We stand in the moonlight
He looks into my eyes
And tells me that he'll stay

One more night
We spend it together
Pretend it's forever
Well it doesn't work that way

In real life
People say one thing
Then they'll do another
In real life
They'll break the tender heart
Of an innocent lover
Now and then
No big surprise
Happens all the time
In real life

There you go
Doesn't he need me?
How can he need me?
Was he ever really there

Feel so cold
Ooh what a shame now
There's no one to blame now
It's the world that is unfair

In real life
People say one thing
Then they'll do another
In real life
They'll break the tender heart
Of an innocent lover
Now and then
No big surprise
Happens all the time
In real life

Why can't I learn my lesson
Must be a little bit slow
I guess I'll always be
The first to cry
But last to know

In real life
People say one thing
Then they'll do another
In real life
They'll break the tender heart
Of an innocent lover
Now and then
No big surprise
Happens all the time
In real life



One day I'll fly away...



Jag kom just hem från filmen. Den var UNDERBAR!!!!!!!! verkligen : U N D E R B A R!. De bästa jag sätt sen typ Hitta nemo. Tror jag.. i alla fall så var den så OTOLIGT bra att man blev heöt..glad av den. Även om filmen är sorlig, var berädda på de.
Jag var dock pinsam och grät redan lite till den kortfilmen som var innan, den jag la upp här över.

DE var shönt vara lite lung och så idag, en lung lördag med BFF joss.  Vi klagade,pratade skit och kom fram till hur trötta vi är på twilight. Jag har tröttnat på New Moon och den har inte ens släppts.  Tycker bara folk borde låta de vara, så bra är den inte:( men men..vill de vara besatta så visst. Jag tror inte ens jag vill se filmen... så trött är jag.  De är sad faktiskt.. just .. sad.

Imorgon ska jag på loppmarknad med min mor, så kanske dags att sova nu.

I take a drink cause the truth is hard to swallow....



man måste ju bara se se se se den!. Megan fox är ju så himmla awesome.  Håller helt med youtube beskrivningen:
Forget "New Moon" - here's the darker, sexier high school evil creatures/vampires thriller ;)
(oh, it's a demon you say? we're not sure...)

Coming to theaters on September 18, 2009.
Starring Megan Fox, Amanda Seyfried, Johnny Simmons, J.K. Simmons, Amy Sedaris, Adam Brody.

When small town high school student Jennifer (Megan Fox) is possessed by a hungry demon, she transitions from being high school evil - gorgeous (and doesnt she know it), stuck up and ultra-attitudinal - to the real deal: evil/evil. The glittering beauty becomes a pale and sickly creature jonesing for a meaty snack, and guys who never stood a chance with the heartless babe, take on new luster in the light of her insatiable appetite. Meanwhile, Jennifers best friend, Needy (Amanda Seyfried), long relegated to living in Jennifers shadow, must step-up to protect the towns young men, including her nerdy boyfriend Chip (Johnny Simmons). As she did in her Oscar(r)-winning screenplay Juno, writer/executive producer Diablo Cody employs an offbeat writing voice marked by whip-smart dialogue and pop-culture savvy. But with JENNIFERS BODY, Cody and director Karyn Kusana venture into darker territory, using horror laced with comedy to mine the precipitous terrain of adolescence.

I've never seen a smile that can light the room like yours..


A Day To Remember - You Had Me At Hello

I'm missing you so much, I'll see you die tonight
Just so I can get to you before the sun will rise
I know the signs are on and I feel this too
None of that ever seems to matter when I'm holding you

And I'm wasting away, away from you
And I'm wasting away, away from you

What have I gotten into this time around
I know that I had sworn I'd never trust
anyone again but I didn't have to

You had me at hello.

I've never seen a smile that can light the room like yours
It's simply radiant, I feel more with everyday that goes by
I watch the clock to make my timing just right

Would it be okay?
Would it be okay if I took your breath away?

And I'm wasting away, away from you.
And I'm wasting away, away from you.

What have I gotten into this time around
I know that I had sworn I'd never trust
anyone again but I didn't have to
You had me at hello

You gave me butterflies at the mailbox (you had me at hello)
You gave me butterflies at the mailbox (you had me at hello)
You gave me butterflies at the mailbox (you had me at hello)
You gave me butterflies at the mailbox (you had me at hello)

You gave me butterflies (you are so cute)
at the mailbox (you had me at hello)
[x4]

What have I gotten into this time around
I know that I had sworn I'd never trust
anyone again but I didn't have to
You had me at hello

Cause life is way too short ...



Idag ska jag gå och se den här filmen, UPP med BFF Joss. Lite för att fira att nu är de faktiskt officielt LOV! yesyesyes!..
Igår blev jag äv en OTOLIGT pepp på att åka till florence. För att se hur de är, vara säker på att jag vet vad de är jag säger nej till . För tänk om de är meningen jag ska åka till florence. De är meningen jag ska vara där bland desingers,fotografer och konstnären.  Kanske är de meningen jag ska träffa en rik italienare och bo där på en stor gård i Toscana med några Andalusier och njuta av livet. De skulle jag nog inte ha något emot faktiskt. Florence är så otoligt STORT faktiskt. De är ju en av de bästa skolorna i Europa, så  måste vara stort.
Men de skulle kännas mycket bättre om man varit där och sätt skolan, veta lite och se om man trivs liksom.
Så jag tittade upp att om man åker en Fredag och kommer hem en Onsdag  nu i November ( mer exakt 27 november till 2a December ) , så även om man blir tvungen vara 1 dag i Rom , så kostar de ca:

Resa: 611  kr
Vandrarhem Florence :780 kr
Tågresa Mellan Rom och Florence :320 kr
Vandrarhem i Rom:180 kr
Totallt: 1. 891 kr

Någon som vill följa med? ...dock vet jag inte.. om man vill ta ledigt från skolan 3 dagar. Men de här är ju viktigt!

I'm like a rat in a cage. I'm about to lose it all
and I ain't gonna give up Until I'm standing tall
I'm gonna throw it on the edge
Just watch me!

Here I go! I'm gone, I'm going
I'm so over this, and I dont care
and I wont go back  Cause I know if I do, I wont make it

(Lesley Roy - I'm Gone, I'm Going)



 


I'll grow old and start acting my age.



Jag satt igår  och såg på Förkväll. Snorrar ner mej och orkar inte riktigt resa mej upp (troligen därför jag inte flydde med benen på ryggen bort ifrån förkväll) De är sådant som händer. Inte så mysigt men man får leva med de., De som gjorde så jag började se på förkväll var för att jag fastnade när Kevin borg var med. Då märkte jag... att de inte går att höra vad han säger. Hur ska han kunna spela teater?

Annat jag tänkte på var hur vuxen ex barnstjärnan Abigail Breslin blivit.

De är verkligen en otolig skillnad, fast man borde nog inte vara så förvånad. De är ju bara människor hahaha. I alla fall så går hennes film Little miss sunshine någonstans i helgen. Kan inte minnas vart:O.. men om ni kan försök se den.. den är skitbra:D
Hon är också med i den UNDERBARA filmen Allt för min syster och nypremieren Zombieland. Hon är bra på de här med många saker samtidigt hon.

En till barnstjärna som växt upp och är svår känna igen är den lite halvcharmiga Nicholas hoult. Menar när ni ser skins (om ni inte ser på skins, SE DE...) inte tänker ni på den lilla killen med pottfrilla i Om en pojke va?
Nej inte jag häller. 

Svårt att tro den lite halvknubbiga killen i den filmen skulle växa upp att bli smal och 190.
 Nicholas är förövrigt med i nya Engelska Wallander, såg ni e första avsnittet såg ni honom nog.
Och om en pojke går på 3an ikväll.

The selfish act of trickery betrayed


Skvaller skvaller kvaller. Jag har varit dålig på de på sista tiden. Men kändiskvaller hamnar under vänner och skolor.  Så jag tänkte skriva lite, It's kind of old I guess men fort. Lovar ska bli duktigare.
Först och främst. ÄR INTE TAYLOR MOMSEN VACKER I LÅNGT HÅR!? jojo de är hon.
Hon är verkligen fin just där. Klänningen är Grecian Versace så att  vi normala människor kan ju bara römma vidare:(. Dock värkar TM gå i fotspåren av sin vän Lindsay Lohan. De kanske är en dålig ide Taylor?


För att fortsätta på Taylor, visserligen två andra Taylors.
Den vackra långa blonda Taylor swift och den "korta" fyrkantiga (lite latinoliknande) Taylor Lautner dejtar.
Jag måste säga att jag personligen tycker de är ett OTOLIGT opassande par. Men är de happy så är de happy.
Fast kan alla disney stjärnor sluta dejta varan?.. inse att de inte verkar funka och hitta nya.

En sak som stör mej så OTOLIGT mycket är att folk inte låter Kristen Och rob vara.
Here is some news to you all. DE ÄR INTE! BELLA OCH EDWARD IRL.
Och för att vara ärlig tycker jag att Kristen och hennes riktiga Pojkvän är mycket bättre tsm.

Tyler Dean - Taylor Swift



(hihihi söta kille <3. Fast who can blame the guy. Taylor swift är ju så läskigt vacker.)

I never thought that I could fall for just one girl
I didn’t think someone would ever rock my world
She’s cool tall beautiful with long blonde curls
i like to take her for a drive

I need a song that’ll turn head
one that says something that i’ve never said
make her turn a light as shade of red
and really come alive

maybe she’s just a little too pretty
outta reach and way too busy
what can i do when the honest truth is
i want a girl.. i want a girl
i want a girl like Taylor Swift

first time i heard her we were only 13
i remember where i was when she started to sing
now that were older i just wanna be seen
hangin out talkin bout the two of us

maybe she’s just a little too pretty
outta reach and way too busy
what can i do when the honest truth is
i want a girl.. i want a girl
i want a girl like Taylor Swift

call her agent call her lawyer too
hey Mr Swift i need to talk to you
hey Mr DJ why don’t you send it on through

cause she might be listenin
maybe shes listening
please be listening

i know that maybe she’s a little to pretty
out of my reach and way to busy
what can i do when the honest truth is
everytime i look shes on the top of my wish list
i wanna girl i wanna girl
i wanna girl like Taylor Swift

hey man thats just how it is
i wanna girl
i need a girl
i wanna girl

like Taylor Swift

615-483-7793 call me text me
call me baby!




I've found I'm scared to know I'm always on your mind


(Julia Restoin Roitfeld)

Idag har jag varit väldigt effektiv även om jag sådär försov mej.... fýra timmar. Fast var ändå så sjuk att de inte var så farligt. Min sjukdomm har sådan timing att de är läskigt. Men jag känner så för att gå och se på bio.
Typ gå ut äta och se någon film, åta popcorn..sitta prata i timmar inne på SF. De är nog bara jag och Eli som gör sådant.. tror jag :( haha.  Men de skulle vara så shönt.

I alla fall så har jag pluggat psykologi (som jag märkte jag redan kunde. awesome) Och så har jag tittat upp skolor till efter studenten. Ska gå ett Degree pogram troligen för att sedan kunna söka till de större bättre skolorna. Som Juliards ( de är dröm, svåråtkomlig dröm) lr UCLA. Kanske Berkley lr brown..  Men de är lättare söka ditt efter gått Degree. 

Men jag är splittrad. För jag hittade jag kunde gå ett år i florence. De har en av de största teaterskolorna i europa. De är en skitfin skola och florence är så himmla sjukt vackert.  Jag vill nästan åka ditt innan och  se hur de är.
Någon som vill till florence? HAHA
Ska sätta mej se hur mycket de kostar, säkert dyrt. 

men fortfarande. Vart ska man välja?
  lr

Don't tell me I'm the one to blame...

Jag såg just  på ghost whisperer på 4an. De var nog en repris eller något, jag vet inte jag följer de inte så jag vet verkligen inte. Men i alla fall så spelade dem den här UNDERBARA låten. Och jag blev helt kär i de här UNDERBARA bandet. Så tänklte dela med mej av de för er som inte hört:


Don't lie and say that it's OK.
It's alright if there's nothing more to say.
So I'm running away.
I'm leaving this place.
Yeah, I'm running away.
I'm running away.

Don't tell me I'm the one to blame.
It's too late for you to make me stay.
No, I won't stay.
So I'm running away.
I'm leaving this place.
Yeah, I'm running away.
I'm running away.

And faster than you can follow me from this lonely place.
And farther than you can find me, I'm leaving
Yeah I'm leaving today.
And I, I'll never let you find me.
I'm leaving you behind with the past
No, I won't look back.
And I don't want to hear your reasons.
Don't want to hear you tell me why I should stay.

And try, and try to understand me
And try to understand what I say when I say I can't stay
I, I'm moving on from this place
I'm leaving and I won't quit running away.

I'm running away.
I'm leaving this place.
Yeah, I'm running away.
I'm running away.


How everyone goes on breathing when true love ends?..



De två dagarna som gott av dena vecka har varit helt okej.  Lite seg och trött men ändå har de varit bra,.
Har två prov denna vecka så  man borde nog plugga men  jag orkar inte. Ibland är man bara sådär äkligt opepp.

Men de som hänt de senaste veckorna är väldigt underligt, jag vet inte vad de är men något har ändrats.
Förutom att typ fyra av de par jag verkligen tyckt passat tsm har nu gjort slut. Visserligen är några av dem glada, känner de är bättre. Men man blir chockad ju.

Pappa så på världens finaste takvåning på söder med ett spa!!.. åh vad jag vill flytta.

men men snart är de lov:D och även om de inte blev barcelona ännu.  Jag som ville till solen:( Men blerv V-rås i alla fall.

Me and my girls gonna shake the room...


(nejnej jag vet inte vad jag tänkte när jag drog upp axlarna, megan är dock söt <33)
Sorry de blev lite sen uppdatering här tänkte bara medela att jag lever(nästan).
Helgen är snart över men den har varit awesome. Verkligen verkligen aaaawwsooome.
Natta jag och megan  var på Viperroom igår. Lr klubb blå.. kalla de vad du vill. Och de var hysteriskt roligt.
Alla ni som missade de ni ska fan kick yourself in the butt. För alltså de var nog bästa utekvällen jag haft, nästan.
Kan kan vara för två.. tre(om man räknar megan och natta som 1) anledningar. Men men jag hoppas
de andra hade lika kul som jag? Tror de i alla fall.
Jag skämms så för att säga jag gillar Viperroom. Why not? musiken var bra, folket var mesta dels trevliga och
man kunde sitta ner och höra sig själv tänka? vad mer vill vi ha?...
well jag vill ju bara dansa så jag tyckte de var okej, och träffa lite folk och.. Dansa!

Tänkte med bara skriva att jag köppte mina skor igår med, eller min mamma gjorde de.
Jag älskar dem.. fick båda.. så awesome de med:

Just keep your head above..


Vi bör ALLA! alla... well alla med någon slags musiksmak alls, bör avguda den underbara Andrew McMahon . Han är ett geni och jag tackar gud ( ja den gud jag annars inte tror på) att han fortfarande lever.
För er som inte visste de så har Andrew haft Leukemi men är nu frisk. Han är en SÅ stor inpriation och verkligen någon jag ser upp till.  Han har gjort en film om sin kamp mot leukemi med, jag lägger ut trailern snart.

Sen skriver han de underbaraste låtarna ever. Tillexempel den här som är en av mina favaritlåtar ever,
Swim.


You've gotta swim
Swim for your life
Swim for the music
That saves you
When you're not so sure you'll survive
You gotta swim
And swim when it hurts
The whole world is watching
You haven't come this far
To fall off the earth
The currents will pull you
Away from your love
Just keep your head above

I found a tidal wave
Begging to tear down the dawn
Memories like bullets
They fired at me from a gun
A crack in the armor
I swim to brighter days
Despite the absence of sun
Choking on salt water
I'm not giving in
I swim

You gotta swim
Through nights that won't end
Swim for your families
Your lovers your sisters
And brothers and friends
Yeah you've gotta swim
Through wars without cause
Swim for the lost politicians
Who don't see their greed as a flaw

The currents will pull us
Away from our love
Just keep your head above

I found a tidal wave
Begging to tear down the dawn
Memories like bullets
They fired at me from a gun
Cracking me open now
I swim for brighter days
Despite the absence of sun
Choking on salt water
I'm not giving in
Well I'm not giving in
I swim

You gotta swim
Swim in the dark
There's no shame in drifting
Feel the tide shifting and wait for the spark
Yeah you've gotta swim
Don't let yourself sink
Just find the horizon
I promise you it's not as far as you think
The currents will drag us away from our love
Just keep your head above
Just keep your head above
Swim
Just keep your head above
Swim, swim
Just keep your head above
Swim



New York, you know you make my heart skip...



Start spreading the news, Im leaving today
I want to be a part of it - new york, new york

Frihetsgudinan för andra gången:



(dork paret no 1. Så går de när man flyttar till linköping)

Stan:





But every chapter reads the same..


(Demi Lovato)

Var de någon annan som märkte när Demi blev vacker? när hände de?... hon var ju inte sådär galet fin i typ camp rock. Men nu... nu är hon så läskigt fin. Vad ä'r de här? fast sen så är de nog lättare vara riktigt fin om  man är rik och känd? jo de är de nog. 
I alla fall så hamnar kaxiga, happy och übersöta demi på min stilikonlista. För hennes stil är to die for.. tycker ni inte:


I alla fall, så är hennes "nya" skiva OTOLIGT bra.. check it out. Men denna veckas inspriation källa är nog ändå Save Your Heart -Mayday parade med texten:

Save your heart
For someone that's worth dying for
Don't give it away

Save your heart
For someone who leaves you breathless


Happy Birthday you're 18...


I'm Back.. och jag ska börja med  att gratta världens bästa natta lite sent nu. Hon hade en otoligt roande fest igår <33 och Idag ska vi ut och göra stockholm osäkert. hell yeah !
MEN I ALLA FALL

GRATTIS NATTA! 18 år!!!

Happy Birthday you're 18
The only thing that means
Is you're old enough to strip
Still to young to have a grip



I feel like a Speak and Spell way I got you learning my lines.


(nicholas hoult)

De är frilagda veckor denna vecka, vilket betyder MYCKET MYCKET och en väkldigt trött malin.  
Och så har jag MASSA prov nästa vecka..som jag bode plugga till. men har inte lust..eller tid.
Men tänkte med detta medela att till och med  idag.. till fredag.. har jag en PAUSE 
med det här. Men jag kommer  att fortsätta.. jag lovar.

Nu är de dags att ta livet lite mer på allvar.

Throw a dog a bone I'll take it if I have to ....



Throw a dog a bone I'll take it if I have to Go real fast like there's somewhere we can get to What's the use of standing right there on the edge if there ain't nowhere to fall What's the use in hanging on tight to the phone if nobody might call Desperation There's danger in frustration Complicated words slipping off of your tongue and ain't one of them the truth I'm still desperate for you Tell it like a lie live it like a movie Give a heart away like it don't mean nothing to me What's the use in making all the plans that we made if you weren't gonna go What's the use of slapping on a smile for a face if your eyes don't wanna show Desperation There's danger in frustration Complicated words slipping off of your tongue and ain't one of them the truth I'm still desperate for you Well it's too damn bad you didn't have a chance to make me your best friend You were too caught up in giving too much up and not doing what you should have been Desperation There's danger in frustration Complicated words slipping off of your tongue and ain't one of them the truth I'm still desperate for you

A Long money girl in her short money clothes



Jag tänkte bara medela om  mitt STORA STORA hat till miss blondie hilton som just vandrade in i MIN! min favorit  show.  De är nog bara för att förstöra mitt liv lite:(

jag ser nu på Idol och.. bitchar om de med sötelin.  Jag gillar nog Tove bäst tror jag. Gillar väll Erik med riktigt mycket med Tove är verkligen värkligen duktig!... jag funderar på att.. ringa och rösta.. svårt svårt.

Gillar inte karolina!</3.. aldrig gjort:(. Jag vet inte sock.. även om tove är ruiktigt duktig så  får jag aldrig samma känsla som när Carrie Underwood kom till American Idol. Eller Jodie sparks.. eller David Cook! Eller Jason castro.
De är bara inte samma sak:(

Men jag tänker tillänga ..en liten håkan text till en kär vän. Hon vet nog vem hon är om hon läser.
Bara tyckte den passade in på något sätt.. på de du sa:

Och vad vet du om kärleken
Förrän du förgäves hatat den
Och vad vet du om när hjärtat kan bränna
För kärlek som aldrig kan dö men inte heller leva



And when you're fifteen, don't forget to look before you fall...


Jag är leedsen ni inte fått.. njuta av mitt sällskap. Men men jag har haft mycket . Två långa dagar av teater,inte slutat fören sex och sedan varit för trött för att orka riktigt bry mej om min stackars stackarsd blogg.
I helgen skulle de vara festfest och jag var pepp pepp. Meeen.. så blev janni sjuk:( och de blev inget.
Men nääääässssta helg! då ni...då.. fyller

NATTA 18 ÅR!!!
Så fest fredag och sedan ut på lördag.  de ska bli skit kul!<33 Äntligen blir min bästa singel vänn frii från barndomens.. öhm..kedjor?(?) och .... KAN LETA KILLAR MED MEJ!

Sen har de hänt lite mer ändringar. Troligen! Följer bella/ella med mej till barcelona en helg i november. Och Troligen! åker jag till västerås och festar på haloween.  juuust so you guys know whats up.

MEN .. något roligt?
jajaja.. Har ni sätt Taylor swift nya video till den UNDERBARA!!!! låten Fifteen?
Den är riktigt cutie cutie.. precis som hon är. (den får mej att tänka på nian <33 Nostalgi!) 
Rödhåringen är Taylors IRL BFF Abigail’ hon är riktigt söt.  
Weeellll chech it out:

You take a deep breath and you walk through the doors
It's the morning of your very first day
And you say hi to your friends you ain't seen in a while
Try and stay out of everybody's way

It's your freshman year and you're gonna be here
For the next four years in this town
Hoping one of those senior boys will wink at you and say
"You know, I haven't seen you around before"

'Cause when you're fifteen and somebody tells you they love you
You're gonna believe them
And when you're fifteen feeling like there's nothing to figure out
Well, count to ten, take it in
This is life before you know who you're gonna be
Fifteen

You sit in class next to a redhead named Abigail
And soon enough you're best friends
Laughing at the other girls who think they're so cool
We'll be outta here as soon as we can

And then you're on your very first date and he's got a car
And you're feeling like flying
And you're momma's waiting up and you're thinking he's the one
And you're dancing 'round your room when the night ends
When the night ends

'Cause when you're fifteen and somebody tells you they love you
You're gonna believe them
When you're fifteen and your first kiss
Makes your head spin 'round
But in your life you'll do things greater than
Dating the boy on the football team
But I didn't know it at fifteen

When all you wanted was to be wanted
Wish you could go back and tell yourself what you know now

Back then I swore I was gonna marry him someday
But I realized some bigger dreams of mine
And Abigail gave everything she had to a boy
Who changed his mind and we both cried

'Cause when you're fifteen and somebody tells you they love you
You're gonna believe them
And when you're fifteen, don't forget to look before you fall
I've found time can heal most anything
And you just might find who you're supposed to be
I didn't know who I was supposed to be at fifteen

Your very first day
Take a deep breath girl
Take a deep breath as you walk through the doors



Doesn't he know that I've had him memorized for so long?...


Tänkte bara skriva in och dela mitt hat( hatkärlek..stora hat kärlek).. till den OTOLIGT! vackra taylor swift genom att lä'gga upp bilder från hennes Rollingstone photoshoot.  Hon var BTW jätte lycklig över den där rollingstone..och de var hon verkligen värd. DE var en awesome artikel.
GO TAY TAY <333







Can't you feel that sunshine telling you to hold tight?



Jag tänker snart följa hottie Fernando torres expel och dö. Okej han dog inte..men you get it.
I alla fall är jag fort sjuk men jag gick till skolan idag! duktigt duktigt av meeej!.
Jag okar inte riktigt leta fram skvaller och sådant men ser på MTV news och de sa att

Taylor lautner är blyg för sig krop you say?.. hum hum.. reeeeaaaallly?

I dont see it... do you?

Idag träffade jag the BFFs och vi pratade lite imellan lektionerna. Vi patade om min plan att helt impulsivt åka toill barcelona. Och jag blev så stolt över BFF joss <33...

Madde: .... Jo men spanien är nog bra
Malin: Ja precis vad jag tänkte
Joss: *tystnad*... vadå spanien?
Madde: ja..spanien?
Malin; Barcelona ligger där?
Joss *tystnad*.... jag trode de var ett land!?
Madde: Va!?
Joss: Ja de har ju massa mörka fotbollspelare?
Malin:... brasilien joss.. brasilien!...

IQ nivån tog över här...

I think I've already lost you...


Tycker de är så himmla söta <3-- så lägger till dem i min.. "parlista".
De sötaste jag sätt är när han berä'ttar om låten if you're gone.. de är så himmla sött. så lägger ut de här:




I think I've already lost you
I think you're already gone
I think I'm finally scared now
You think I'm weak - but I think you're wrong
I think you're already leaving
Feels like your hand is on the door
I thought this place was an empire
But now I'm relaxed - I can't be sure

I think you're so mean - I think we should try
I think I could need - this in my life
I think I'm just scared - I think too much
I know this is wrong it's a problem I'm dealing

If you're gone - maybe it's time to go home
There's an awful lot of breathing room
But I can hardly move
If you're gone - baby you need to come home
Cuz there's a little bit of something me
In everything in you

I bet you're hard to get over
I bet the room just won't shine
I bet my hands I can stay here
I bet you need - more than you mind

I think you're so mean - I think we should try
I think I could need - this in my life
I think I'm just scared - that I know too much
I can't relate and that's a problem I'm feeling

If you're gone - maybe it's time to go home
There's an awful lot of breathing room
But I can hardly move
If you're gone - baby you need to come home
Cuz there's a little bit of something me
In everything in you

I think you're so mean - I think we should try
I think I could need - this in my life
I think I'm just scared - do I talk too much
I know this is wrong it's a problem I'm dealing

If you're gone - maybe it's time to go home
There's an awful lot of breathing room
But I can hardly move
If you're gone - baby you need to come home
Cuz there's a little bit of something me
In everything in you


Sits down on the bed and starts to cry....



Idag skulle jag egentligen klä på mej mina nya snygga kläder( well hälften av dem). Dra på mej mina finfina högklackade skor <3...Och då skulle jag låssas döda mina fina vänner i min klass ( inte fredda då...Som skulle på begravning:(, jag trode de var roberts morsa vilket var fett hämskt.. men sen var de väll..öhm..mormor? inte lika scary..lång historia)... sen skulle jag gå ut på gayklubb, bara för att de verkar så himmla roligt!... men nejnej sa gud..han gjorde mej sjuk. Och även om jag mådde bättre igår...så började blöda näsblod hysteriskt i morse så.

Men jag lyckade matcha in Rob thomas på the ellen show <33.. de gjorde mej lite gladare,
Och vet ni vad jag ska göra,jag ska ta min astma medecin,varma kläder och gå ut ..och gå till skogen i riddersvik..och jogga lite lätt. Eftersom jag mår bättre. Jag ska börja jogga ordentligt nu!....
Ska med testa den där dietsaken sen på lovet,ska be natta om den.  För ska jag till LA kan jag inte se ut så här.

I'm just a little bit caught in the middle..



Jag behöve bara skriva att än så länge är dagens CM avsnitt AWESOME!..älskar de äkliga avsnitten(jag är lite psyko like that). Och så tänker jag säga jag inte klarar av Filip och fredrik:( tycker inte de är roliga:(
OCH OCH OCH.... jag vill ha ett par boots:(
Gemejgemejgemejgemej

Here's the day you hoped would never come..


Dagens humör:
Sjukt men uppot.
Dagens kändis:
Willa holland

Hon är en av de vackraste unga skådespelarna som finns idag enligt mej. Såg på OC idag troligen därför jag tänkte på henne just idag.
Dagens serie: the OC
Dagens låt: Imogen Heap - Speeding Cars

Dagens nedräkning: 9 dagar tills jannis fest
Dagens smink och hår: Osminkad och håret i en knut

(snott "dagens" saken från Fashionstar)

In the USA..


Nu hittade jag mina USA bilder.. orkar inte lägga upp alla så ni får bara några nu.
Först och främst.. är vi inte SÅ lika:

(hoppningviss inte) Btw.. de där är min audrey hepburn hat..


Hotellet:




Marknaden:




Vita huset, WWII memoral, Lincon(?) och Vietnamn memorial:







Georgetown:



Bilderna från NY kommer senare..




Bigga than ben..



En av de bästa och roligaste filmerna någonsin... plus de ändra min syn på Ben barnes.... han är SÅ snygg i den.
SE DEN!..  så fort ni kan.. se den!.. så himmla rolig rilm så de finns inte.

Jag är hemmas idag med, sjuk. De börjar bli uttråkande..lite sur igen smsar frågar hur jag mår:( ska klaga på dem när jag kommer till skolan.. Men nu ska jag se på tv och tycka synd om mej själv. Mitt favoritpogram av extreme home makeover går på tv.


ni kan roa er med de här, för de är typ de roligaste klippet NÅGONSIN! <333

RSS 2.0