I’ll pour my heart out to you, let down my guard, swear to God...


I soo don`t want to go home!

Jag vill stanna ..right here. Vara uppe i 24 timmar, fort full.. vandrat runt en otroligt vacker stad, vid vattnet. Vi var uppe och tittade nar solen GICK UP!!! over the fucking medelhavet. de har jag aldrig gjort, och de var sjukt vackert.

JAG VILL INTE HEM... bara stanna lite till.
jag e sjukt hungrig nu.. kanske borde jag va tired. Med de har liksom died now.
De spelar weird musik nu...spansk I guess. Och jag HATAR hon som fixar varat rum. For hon hatar oss..

Jag e lite ledsen jag missar spaniens next game :(.. men men... inte lika ledsen som jag e att komma hem efter de har :(


Tonight I'm going out to find someone I can't stand ..



England lost :( its soo sad. Everybody here is like.... soo sad. The iland is all quite.. uuwh ..I dont like it.
Men jag och joss ska ut och eat good food today..again.

De har varit en bad morgon. Vi hade The worlds biggest skalbagge in our room. I died... joss died more tough. 
Sen.. tappade jag bort the hotel keey. hehe... sen ..england lost:(

Vi har btw the worlds mest irriterande cleeninglady. Hopn pratar bara spanska och hon hatar oss... vi hatar henne. HAHAHA. men nu   

I will do more than just pass through this life



Jag har egentligen inte tid att skriva sa mycket, for de kostar pengar. Men jag tyckte jag kunde skriva jag lever.
de var en mycket..speciell midsommar. Och jag och joss tog oss just upp ur sangen. Fast in our defence .. gick vi la oss sent som fan.

Varat hotell vagrar sluta spela crappy musik jatte hogt. 

SPANIEN VAN!!!!!! jag hoppade runt lycklig i min fake spanska landslaget t-shirt. 

mycket mycket konstigare saker hande dock igar. 

Jag laser trueblood bokerna nu. DE SUGER!!! CRAPPY SHIT! HATAR DEM!...maste fort lasa dock.
Har last Slumdog Millionare med. DEN VAR SJUKT BRA!!! oh oh underbar bok <3 
Annars e de varmt och underbart har pa mallorca.  england-tyskland imorgon dock..de blir kul. Med tanke pa att typ 90% av de har stallet e britter. Som sjunger om att skjuta tyskar. De e fan udda. Men ..got to love them.
Nu ska jag och joss ..go to the store..
Byebye <3

I disconnect my heart, my head


Jag ska skriva oftare.När klokan inte är halv tre och jag inte kan sova ordentligt.Utan när jag faktiskt kan skriva.
Idag var jobbigt...de har varit jobbigt nu. Kanske därför jag slutat skriva? för jag gillar inte skriva när de blir jobbigt ibland.För inte skriva om de. För r de ute på internet är de där. Men ska sluta med de.
Om jag måste vara ärlig mot någon kan jag väll va de emot någon som inte pratar emot.
Eftersom jag inte kan gå till Y mer snart,med sommarlov och flytten. Så ska gå peyton och använda min blogg.
Har tumblr vara ytligare på.
Berättar mer imorgon..idag..hum.

She takes off her halo and throw's it on the floor
Puts her lipstick on and walks out the door
Looks and the sky and cries "God when you gonna rain on me"?

Yea cuz we all got stories here in this place
But we hide them well with the smiles on our face

But, if you listen closely there's an aching
In everyone's heart

And I have been running so long
I forgot what I was running for
And you've been crying so long
You forgot what you were crying for
I've been running so long
I forgot I was running to you, to you


We'll if time had a face and I guessed his age
Would he let me rewind,
Would he let me change
This last year and all those mistakes


And I am sorry that lately I've lost some faith In myself and everyone else

As I'm finding the words... you're getting away


You never know what you want



Jag gillar inte när jag finer likheter imellan mej och en animerad åsna.

And then I clear you out of my head



Cause I'm so much better without you...


(världens sötaste bebis.. så gullig HAHAHA gör hela bilden!)

Oj oj jag är dålig på de här nu. Är ledsen för de. Verkligen. Ska försöka vara duktigare nu men de är så mucket lättare med tumblr.

Idag ska jag träffa miriam <333 ja ..ella och ronja med. Men de har jag ju träffat förut så de är väll inte SÅ big deal liksom. Sedan så kommer natta, megan,janni och fredrika efter de.  Hoppas min brownie och min cheescake vill sammarbeta med mej innan dess bara. Funderar fan på ställa den i frysen nu. hatar när jag gör saker och de failar:( hatar de.. aja.
Nu försöker jag underhålla mej..medans jag väntar. japp..de går asådär.

borde snart byta layout tror jag:(
fick BTW en ny bärbar dator <333

Most of the time had better things to do



Jag fick just sådan lust att ta flyget från skavsta till barcelona dagen efter jag och joss kommer hem. Och inte komma tillbaka tills augusti. Och åka till USA på en gång. Bara för slippa vara hemma...
För då slipper jag bry mej om att jag inte kommer kunna träffa folk ugen på ett år. Och slipper låta bli bry mej om att igen riktigt verkar bry sig.

Vad..jag är krävande?...

Nu sitter jag lyssnar på photograph... ännu en låt som ska gå på repat innan jag flyttar.
Tittade upp och jag får stanna nästan halvår om jag sönker efter medborgarskap. Kan söka till UCLA eller så kan jag försöka få jobb och jobb visum.
Annars vill jag bo i Paris.

Every memory of looking out the back door
I had the photo album spread out on the bedroom floor
It’s hard to say it
Time to say it

Goodbye, goodbye

Cause there's a hole where your soul should be



Så.. då ska jag plugga lite till innan jag ska åka in till stan. Se till så jag INTE blir sen. Jag drömmde massa stress mardrömmar om de i natt:( fy fan. Hatar sådana.
Sen ska jag hem till madde och äta med henne och joss <333 kärlek till mina bästa vänner alltså.
Men nu ska jag fixa de här.. önska mej lycka till.
Och..grattis till mej själv, 19 år

Cause we're so uninspired, so sick and tired of all the hatred you harbor


Älskar den..

Cause we're so uninspired, so sick and tired of all the hatred you harbor


Äldskar den..

'Cause somewhere over that rainbow


<3

No one thought I was good enough for you


Maybe I'm not but you're all I got left to believe in...



Sitter lyssnar på train. Har fastnat för dem nu, texterna <3.
Eller ar ju alltid älskar train.. jupiter <3. Men  nu har jag suttit lyssnat på flera låtar med. Behövde endå lite ny musik innan jag helt fastnar i de liksom.
Tumblr är crazy berroemde framkallande. När man väll börjar är de verkligen svårt att sluta. De är ju så mycket lättare äån att blogga. Men jag kan inte skriva riktigt där.. för de vill jag inte riktigt häller.  De känns bättrre här.
Ska nu fylla i lite papper sedan fortsätta plugga körprov.  

Do you remember when a kiss meant something?


Jag skappade en Tumblr... de var tag sen men blev klar idag. Jag gjorde de i pausen HAHA.
Kommer säkert bli mycket aktivare där.. fast kan nog bli så att de blir samma här och där... men vet inte.
Skriver mer här för behöver skriva av mej någonstans.

Nu ska jag ut och grilla med mina bästa vänner <33

http://tireswingromance.tumblr.com/

I wanna lose control, I'm not afraid to lose it all



Okej.. slriver fort innan jag ska fortsätta.
1. vissa av de här frågarna är frusterande idiotförklarande. Man kan..man bara.. ja. Jobbigt är de.
2. Kick- ass är helt klart en av mina nya favorit filmer.
3. aaron johnson i mitt hjärta <3
4. Ska ladda hem nowhere boy snart.
5. Började just ladda hem hela sesong 1 av Sons of Anarchy..
6. jag vågar nästan inte erkänna jag fan gillade serien.
7. Idag var de en kille i en bil brevid mej vid rödljuset i åkermyntan som satt och drack öl.. i förarsätet.. medans de var rött. Vart fan tog hans hjärceller semester?
8. Jag undrar om folk inser att jag åker till USA om några veckor. 78 dagar helt exakt. Jag planerar inte komma tillbaka, jag kan knappt ringa, knappt vara inne vid datorn och även om jag är de så är de typ 9o timmar imellan.  Men whatever... kul vara vän med er medans de varade. Vi behöver inte träffas mer... fuckers.
9. Ja jag är fort Upprördtjej_91.

nu ska jag fortsätta... hata alla jag känner för de inte ensringer.. utom madde och joss som JAG faktiskt dissade för att plugga.. men de frågade i alla fall <3 Jag önskar ju jag kunde gå med dem:( faktiskt. Lite emo över de. 
 
Och nej.. jag kommer fan inte tillbaka!

Another chance for cheap romance


She doesn't care how she gets there


'Cause If she wanna rock.. SHE ROCKS



Jag ska fan klara de här. Planerar nu att sitta här inne  och göra prov tills jag klarar de. Eller tills jag nästan klarar de och sen sätta mej ute och läsa i körboken. Plugga ska jag i alla fall.. de här frågorna är dock löjliga ibland. De är så sjukt frusterande. Men men.. vill man ha körkort får man nog acceptera de och bara köra på anyway.
SKA FAN FÅ KÖRKORT NU!.. pallar inte åka till USA utan.

Says I don't need you physically around...


Voice of Regina Spektor:
Jenny, um, I don't know if that's you, because that didn't sound like you, but you know, it's a funny world where machines could replace people. Whoever that was, tell Jenny that Regina called her. And P.S. I can't believe what he did

All the evidence points in one direction
Says I don't need you physically around
I've got your voice on tape
I've got your words in me
I don't want anything else
I don't want anyone else
Thing that I had but I dropped
All that I had but I dropped
I want you back and forth
I want you up and down
I want you inside out

Regina:
I was hoping you could keep me company for the ride home, but it's okay if you're sleeping

I've got your voice on tape
I've got your words in me
I don't want anything else
I don't want anyone else

And you say that I don't have this down
I've been practicing out loud

Other Voice:
[garbled] I just wanted to call to say hi, and um, I think I might bring Marissa and Tracy up to Topeka[garbled]

I want you back and forth
I want you up and down
I want you back and forth
(I've got your voice on tape)
I want you up and down
(I've got your words in me)
I want you back and forth
(Thing that I had but I dropped)

I don't want anyone
I don't need anyone else
(All that I had but I dropped)

I've got your voice on tape
I've got your words in me
I've got your voice on tape
(I've got your words in me)
I've got your words in me
(I've got your voice on tape)
I've got your voice on tape
(I've got your words in me)
I've got your words in me
(I've got your voice on tape
I don't want anything else
I don't need anyone else)

All the evidence points in one direction
Says I don't need you physically around

I've got your words in me..



jag har lungat mej, runt sådär fyra idag blev jag bakis på riktigt. Så jävla äklig jag känner mej nu.
Jag orkar knappt prata för de är krävande öppna munnen. Borde väll sova men vill inte vända på allt helt.
Orkar inte skriva helt långt så.
Jag..
.. vet inte om jag är hungrig eller mår illa.
...har ont över allt i hela kroppen
..har 50 blåmärken
... har köttsår på min tå
... orkar knappt tänka på ställa mej upp
... jag avgudar star trek filmen.
... är sån himmla tönt ja, get over it.
...ska se Year one ikväll <3
... och sons of anarchy ..jag föll för min egen nyfikenhet.

Nothing’s gonna stop me now


Right back where we started from


Looking out for #1





(ska fan lyssna sönder den här varenda dag hela sommaren!)

We’ve been on the run
Driving in the sun
Looking out for #1
California here we come
Right back where we started from

Hustlers grab your guns
Your shadow weighs a ton
Driving down the 101
California here we come
Right back where we started from

California!
Here we come!

On the stereo
Listen as we go
Nothing’s gonna stop me now
California here we come
Right back where we started from
Pedal to the floor
Thinkin’ of the roar
Gotta get us to the show
California here we come
Right back where we started from

California!
Here we come!

Pedal to the floor ,thinkin’ of the roar......


Jag är än blandning av nervös, glad och jävligt jävligt arg. Inte fan är jag ledsen... inte nu. För jag ska ju till USA, leva min dröm.Göra de jag tjatat om sen åttan(sjuan). Börja om helt. De gör mej för glad/spännd för orka bli ledsen.
Plus.. jag kommer nog inte sakna gymnasiet så värst. Kanske nästa år om de går dåligt men nej, inte nu. De kanske är lte elakt lr något. Men just nu orkar jag knappt bry mej om de. Jag är bitterfitta atm. Plus trött och bakis..
troligen har de här gått över tills imorgon, eller om jag känner mej rätt låssas jag som de och tänker inte skälla ut personen. Men nu är jag bara så jävla jävla glad att jag ska flytta mil bort från de här stället.
Eller lite ledsen är jag. För jag lämnar ju fortfarande lite folk här jag bryr mej om. Men sen vet jag ju att de är sånna som kommer vara där hela tiden. Jag vet att de inte kommer försvinna, inte nu på en gång i alla fall.

De blev ändå en bra dag, låter igen förstöra de.
TACK JOSS OCH MADD! ÄLSKAR ER MER ÄN ALLT!
TACK BELLA, ELIN OCH RONJA <333


aldrig mer samgymnasiet. ALDRIG MER SPES

These memories are playing like a film without sound


Om  några timmar tar jag studenten. Slutar gymnasiet. Har gått i skolan i 12 år. 
The end of a era. Kind off...
Sitter ser igenom bilder till mitt bildspel som kommer vara på min motagning. Hittade den ovan som är min första skoldag. Så glad man var då , så naive man var då. Vad väntade man på liksom? Att spendera tolv år vänta på i morgon istället?

Jag hittade även bilder som finns från våran paris resa när jag var typ 10. På alla bilder, då menar jag ALLA! så står jag med min nalle puh teddybörjn. Han är med på de flesta i australien med. 
Jag tänker nu.. som 18 snartt 19.. klura ut hur jag ska få med mej honom till usa. HAHAHA drev..men nästan :( 

Tryin' to be everything can make you lose your mind


She grew up on a side of the road
Where the church bells ring and strong love grows

She grew up good
She grew up slow
Like American honey

Steady as a preacher
Free as a weed
Couldn't wait to get goin'
But wasn't quite ready to leave
So innocent, pure and sweet
American honey

There's a wild, wild whisper
Blowin' in the wind
Callin' out my name like a long lost friend
Oh I miss those days as the years go by
Oh nothing's sweeter than summertime
And American honey

Get caught in the race
Of this crazy life

Tryin' to be everything can make you lose your mind
I just wanna go back in time
To American honey, yea

There's a wild, wild whisper
Blowin' in the wind
Callin' out my name like a long lost friend
Oh I miss those days as the years go by
Oh nothing's sweeter than summertime
And American honey

Gone for so long now
I gotta get back to her somehow

To American honey

Ooh There's a wild, wild whisper
Blowin' in the wind
Callin' out my name like a long lost friend
Oh I miss those days as the years go by
Oh nothin's sweeter than summertime
And American honey

Do you remember when a kiss meant something?


Do you remember when our lips were best friends?


I remember tire swings, a summer fling that meant everything to me.



Jag sitter här och stirrar på min dator. Vilket jag inte borde för har lunch..vill vara fin på den.. hense...borde fixa mej nuuu!.. men jag orkar inte riktigt ännu. Efter uppdaterat här kan jag nog göra de. Undra om de intre blir lite sad idag :( de börjkar sjunka in nu. Att man inte alls kommer träffas vargie dag längre, man kommer inte kunna veta att de alltid finns tid berätta saker för någon..för de kommer inte alls vara där man är nästan hela tiden.

Kommer sakna teatern:( och klassen.  

Men de kommer bli awesome i usa <3 de vet jag! Ska bara försöka lista ut vart fan man ska bo då... sen blir de awesome <3

but soon they'll be coming to rush her away



bara för den gör mej glad..bilden. Ska sova nu.

but i'm so tired of days that feel like the night



DEn här gör mej alltid lite sad:( älskar dock nic <3

there's no tears, cause he's not here


It's a good year for a murder
she's praying to jesus, she's pulling the trigger
there's no tears, cause he's not here
she washes her hands, and she fixes the dinner
but soon they'll be coming to rush her away
no one's so sure if her crime had a reason

reasons like seasons
they constantly change
and the seasons of last year
like reasons have floated away
away with this spilt milk
away with this dirty dish water, away
seventeen years, and all that he gave was a daughter

"it's me and the moon," she says
i got no trouble with that
but i am a butterfly, you wouldn't let me die
"it's me and the moon," she says

and it's over, but it just started
the blood stained the carpet
her heart like a crystal
she's lucid and departed
a life left behind, she can find in her mind gone away

away with these nightmares
away with suburbia
shake down away
you marry a role and
you give up your soul til you break down

"it's me and the moon," she says
"i got no trouble with that, but i am a butterfly, you wouldn't let me die"
"it's me and the moon," she says

but what do you say we go for a ride?
what do you say we get high?
but i'm so tired of days that feel like the night

"it's me and the moon," she says
and i got no trouble with that, but i am a butterfly, you wouldn't let me die
i am a butterfly, i am a butterfly, i am a butterfly



she's praying to jesus, she's pulling the trigger..


and now she's shutting down..


watching stars coming off of the wall


GAAAH JAG HATAR MITT LIV!!


såå... mitt ljud funkade bara inte. Jag är trött nu..tror jag har feber..vilket känns awesome. Om de inte vore för glee skulle jag inte orka sitta här alls. Glee <3 de är så synd de nog snart är slut de med,. Men de kommer nog snart tillbaka.  Nästa år blir de nog lättare se kanske.eller jag vet inte. 
 Känner för att fira ändå, sista skol dagen på gymnasiet.
SNART SOMMARLOV
SNART MALLORCA
SNART USA!
(saker jag ser fram emot)

Nu ska jag försöka va posetiv. Fick mitt visum idag. Ska försöka fixa boende. Blir bra,.. bara undvika personer som drar ner ej så blir jag snart på bra humör.

Jag hatar när folk inte tar sitt jävlka ansvar..eller förvarnar innan de blitr panik. Inte som vi andra har de lättare.  

and it's awkward..so very awkward..



Fel jag tycker om den här låten:(

So amused and I'm always jealous of you


(bästa filmen <3)

There will always be unkind people


Nothing but blue skies always on my mind..



Jag har inte så mycket skriva, ska snart fixa mej och göra något. Troligen åka iväg och träffa folk för att fixa till flaket. Ska inte sitta inne hela dan, även om de känns underbart ATM. Vad fan skulle jag gära här liksom?
Nej ska iväg snart.
De känns nästan som de redan är sommarlov, inte mycket kvar nu sen är vi klara. Sen tar vi studenten, börjar bli pepp nu. Är visserligen sjukt pepp på den här sommaren <3 blir asbra.
Ska svara på några mejl från några som ska till USA med mej nu.

RSS 2.0