But it's my heart that's begging down this long distance line tonight


I hear your name in certain circles And it always makes me smile....



Spyr som fan nu, mår inte så bra men. Sådant händer väll även de bästa.

Sa just hejdå till Ella för sista gången på länge, de var sorligt... men jag är glad för henne, hon får börja på sin dröm. jag är säker på att hon kommer klara de. 100 % säker på de. Men, hon kommer vara saknad.


Cause I've been going crazy I don't want to waste another minute here


"I love you with so much of my heart that none is left to protest."
Mycket nonens för ingenting, Shakespear.

Jag ska nu till skolan för jag har inte spytt ännu.. dock känns de lite som de kommer hända när som hällst lr något. Men alltså folk får leva med de för de vill ju att jag ska dra mej ditt ändå. vi får se hur de..önska mej lycka till any waý.

Har packart klart <33 ska fixa båt väskan snart. Fast måste gå nu så. HA EN BRA DAG <3

And I'm so sick of watching while the minutes pass as I go nowhere..


I miss the long drives, the car rides,...



Brukade lyssna sönder på de här... nu var de tyyp.. årt sedan. Synd bara. Sen hittade jag videon <33

This might be my last chance,
So maybe I should take it.
I just hope your listening,
To everything I’m saying.
I miss the long drives, the car rides,
The bad fights, the good times;
The way you make me feel
will never leave my mind.

Think of you later in my empty room,
Where I, I will fall asleep alone.
Think of you later in my empty room,
Where I, I will fall asleep alone.

So, quit your crying
And wipe the tears from your eyes.
‘Cause this is “see you later,”
I’m not into goodbyes.
Watch the brake lights
as I leave your drive-way,
The warm nights, will stay beside me,
No matter where I go!

Think of you later in my empty room,
Where I, I will fall asleep alone.
Think of you later in my empty room,
Where I, I will fall asleep alone.

So this might be my last chance,
To wipe the tears from your eyes.
'Cause this is "see you later,"
I'm not into goodbyes.
Watch the brake lights
as I leave your drive-way,
The warm nights, will stay beside me,
No matter where I go....

Think of you later in my empty room,
Where I, I will fall asleep alone.
Think of you later in my empty room,
Where I, I will fall asleep alone.

Think of you later in my empty room,
Where I, I will fall asleep alone.
Think of you later in my empty room,
Where I, I will fall asleep alone.


*Think of you later in my empty room,
Where I, I will fall asleep alone.*


I should have turned back,I should have known better


Its something I can't get my head around....


Have you ever heard me scream...I love you ?



Jag mår otoligt illa, tror jag håller på bli magsjuk.. awesome, gick ju och mådde illa en hel dag då så vi vet nog inte fören imorgon.  Underbart, verkligem.
Aja de är inte mycket göra åt. Händer de så händer de liksom. Hoppningsvis klarar jag mej INNAN vi åker iväg. uuwh, håll tummarna.
Har haft massa göra hela helgen känns de som, träffat massa trevlugt folk så jag är glad i alla fall, får sita när jag kommer hem och vara oscocial. Då har jag ju umgåts med folk 24/7 i en vecka så de är jag värd. I alla fall... jag borde verkligen packa idag..måste göra de..uuwh. Jaja sådant man får lida sig igenom. Ska bara packa ner massa sommarkläder <3 ska se hur varmt de är, så ni kan hata mej lite till.

Mellan 20 och 18 plus och inget reng <3

Nu ska jag till skolan...  

And how my thoughts they let me down....


Why run when I cannot hide?


And keeping my heart inside of my chest...


I never thought I'd need all this time alone...


Idag har jag massa att göra egentligen, har inte tid att sitta här och lata mej egentligen. Borde raka min ben lite ordentligt nu så att jag sedan har tid slå in Ellas presenter om jag inte hinner hem imellan. Sen ska jag åka och sola med joss innan jag måste åka in till stan för att träffa Ella och fika. Så jag kan ge henne sinna presenter, sedan måste jag tebax hem och lämna mina saker. Måste äta mat.. få tag i megan och  sen kommer joss över och fixart siog här. Sen blir de ut 8D...

FAN måste skriva upp oss på gästlistan på metro.. . just in case. För de blir nog metro ädå. Först i alla fall...
jag <3 metro så.

A brand new day...


Hur pinsam är inte jag som just började gråta när jag gick in på surf the channel och såg de kommit nya SPN avsnitt.
Jag är dåligt fan som inte räknat ner dagarna, men jag trodde för vara ärlig de var i april de skulle börja. Nu håller jag på att dö av glädje över de här. Får orka bli LITE piggare och se innan jag däkar..

But my temperament was quickly overlooked...

http://www.youtube.com/watch?v=NsMGjCXG0c0&feature=fvsr ( den går inte lägga in..suger, men de är så jävla klokren.. se den)


(filmen jag hyrde,,är nog bra)

But God was there through thin and thick...


I got a chill and I wanted to say it was you...


Jag är så trött jag skulle kunna somna nu. Men ska hålla mej vaken för ikväll kommer joss över och vi ska väll sitta och prata. Jag har faktiskt hyrt en film med in case vi vill se något. I alla fall så har dagen än så länge varitr riktigt riktigt bra. Vi träffades inne i stabn och gick runt på myrornas. Åkte till ropsten och gick vilse där ett tag innan vi hittade myrorna där. Hittade värdens sötaste butik där meD! sååå söt och underbar <3. Vi hittade i alla fall myrorna och där hittade vi den perfekta bröllopsklänningen till pjäsen. Jag hittade även en fin klänning och en jätte cool jeans jackan.
Sedan åktre vi tebax till myrorna i stan, där handlade jag böker och en till klänning. Vi gick till H&M där jag handlade några färggranna tights och en fondation innan vi gick till Åhlens city. Där var de läskigt med folk ,fast de är ju löningshelg nu..hum..right?
Anyway så var de massa going on på åhlens city.
De blir hektiskt nu på lovet men jag är ändå glad jag hinner åka med på kryssningen efter mallorca. Kommer bli awesome <3

Nu är jag trött och ska se lite Criminal minds innan joss kommer <3
btw..visste ni Jay Z fyller 41 i år lr var de bara jag som blev förvånad?

And could be blinding depending on the amount of You that I reflect..


But I won't go slow and time can let the mind forget


I'll admit to who I am
The day I come to understand
I haven't got a clue
Searching for a few years now

If I don't repeat myself
Then I'll change into someone else
Well I don't quite know who
Searching for a few years now

I'm over it you're behind me now
I'm just over it
Over it, I'm finding out I'm just over it

No I don't know what's over just yet
But I won't go slow and time can let the mind forget

Don't tell me you don't know
Already

I'll protect your universe
And make a mess to make it worse
But time will only tell
You and no one else so,

I'm over it, you're behind me now I'm just over it
Over it I'm finding out I'm just over it

No I don't know what's over just yet
But I won't go slow and time can let the mind forget

Don't tell me you don't know
Already
Don't tell me you let go
Oh..oh..

You say you made up your mind and you finally decided
That those I helped you choose
Haven't the slightest clue as to the magnitude of what You're about to lose

I'm guarded and therefore I can endure
A little bit more, just a little bit more.
There's some people whoa
If not misunderstood

And still an attempt to be egoless while self assured
I'm still unsure that I'm pretty sure.
That I am pretty good
God you know I'm good and

I'm over it, you're behind me know
I'm just over it
Over it, yeah I'm finding out that I'm over it

No I don't know what's over just yet
But I won't go slow and time can let the mind forget

Don't tell me you don't know
Already
Don't tell me you let go
Already

Don't tell me you don't know
Already
Don't tell me you don't know
I'll admit to who I am
The day I come to understand
I haven't got a clue
Searching for a few years now

If I don't repeat myself
Then I'll change into someone else
Well I don't quite know who
Searching for a few years now

I'm over it you're behind me now
I'm just over it
Over it, I'm finding out I'm just over it

No I don't know what's over just yet
But I won't go slow and time can let the mind forget

Don't tell me you don't know
Already

I'll protect your universe
And make a mess to make it worse
But time will only tell
You and no one else so,

I'm over it, you're behind me now I'm just over it
Over it I'm finding out I'm just over it

No I don't know what's over just yet
But I won't go slow and time can let the mind forget

Don't tell me you don't know
Already
Don't tell me you let go
Oh..oh..

You say you made up your mind and you finally decided
That those I helped you choose
Haven't the slightest clue as to the magnitude of what You're about to lose

I'm guarded and therefore I can endure
A little bit more, just a little bit more.
There's some people whoa
If not misunderstood

And still an attempt to be egoless while self assured
I'm still unsure that I'm pretty sure.
That I am pretty good
God you know I'm good and

I'm over it, you're behind me know
I'm just over it
Over it, yeah I'm finding out that I'm over it

No I don't know what's over just yet
But I won't go slow and time can let the mind forget

Don't tell me you don't know
Already
Don't tell me you let go
Already

Don't tell me you don't know
Already
Don't tell me you don't know


Is it time I befriended all the ghosts of all the things that haunt me most...


I won't move into little boxes and then not get the itch to move on...


Idag var jag faktiskt uppe i god tid, de är fort typ halvtimme till bussen går. Måste dock gå om typ 20 min men fort. jag är typ klar nu, duktigt av mej tycker jag.
Mår mycket bättre idag även om jag sovit dåkligt faktiskt. De är fredag, de kanske hjälper lite. Men jag vet inte,sitter längtar till lovet i alla fall.Hoppas jag inte blir sjuk nu så jag blir sjuk över de:( hoppas de är varmt. ska titta hur varmt de är nu tor jag.

De är 18 plus på dan typ, awesome <3 varmare än här i alla fall. Ska drika upp min smoothie nu och fixa de sista.

But I bit my tongue, kept my cool, 'cause I remembered...


(country är verkligen My hero<3,inget slår bra country låtar)

There she was;
laughin', talkin', window shoppin' with a new guy.
And I'd heard about him.
I heard she found him right around when we said good-bye.
And I came real close and almost lost my temper.
But I bit my tongue, kept my cool, 'cause I remembered...

I don't care. She don't matter.
I don't love her anymore, he can have her!
I don't know why it slips my mind,
I tell myself all the time;
guess I forgot again for a second there;
that I don't care.

Almost 10:00. I should've known his car would still be parked in her drive.
Almost pulled in; knocked on her door and gave her a piece of my mind.
Oh, but I just kept on driving back to my place;
wonderin' why I went so far out of my way when...

I don't care.
She don't matter.
I don't love her anymore, he can have her!
I don't know why it slips my mind,
I tell myself all the time;
guess I forgot again for a second there;
that I don't care.


When I got home, the light was blinkin' on that old machine.
She said, "My brother's been in town, but he just left. And, I miss you! Give me a ring."

I still care!
She's all that matters!
I still love her just like always, gotta have her.
I never got her off my mind, been hopin' she would call sometime.
I know it's late, to be drivin' over there, but I don't care!
I don't care.

but if I turned out to be could you love me anyway?..


Jag är verkligen inte frusk längre. Jag försöker inbilla mej att jag klarar av att gå till skolan, att de här bara är något jag hittar på för att slippa gå men jag är fan inte frisk längre. Jag tog just tempen, har feber. Ska ringa natta och berätta jag ska ta några iprem,sova trimme merr och försöka komma i eftermiddag istället. Om min näsa slutar imitera niagrafallet. den gjorde de inte igår..why now!?... aja,. hoppningsviss behöver jag bara sova lite, jag tror jag sov dåligt i natt. Fan ta min kropp..

The one mistake you made was in your head...


She's a problem to solve..


'She's Out of My League'




Jag älskar Jay så måste nmåste måste seee<33 

'Cause everything is never as it seems


Jag har fireflies på hjärnan,de är JÄTTE irriterande.
Jag börjar med bli lite splittrad över att åka bort över lovet,kommer tebax på onsdagen men ändå, för jag missar massa. Jag missar megans födelsedag, ellas fest...ja de är de men fort:( jag känner att de är mer mer än tillräkligt. I alla fall får Megan present från mallis(plus jag bjuer ut henne i helgen) och ella har redan fått massa saker,hon har bara inte fått dem ännu. Så jag hoppas att de inte tänker klaga, då tar jag tebax sakerna. Spec några av ellas.

Bra dag annars,förkte vara posetiv och lung. De funkade nog mästa dels av tiden måste jag säga. Min mamma var till och med ovanligt lätt prata med idag. Gillade idag, fast har fort lite sjuk känsla.



Who can face the things that I've been running from...


Look my way, never love me


hilarious....


Så mina outbildade vänner slutar fråga:(

Just turn around now 'cause you're not welcome anymore


(se hela! ler till 2,3 minuter i alla fall.)

Close my ears when words come flying out, I've heard them all before


Jag måste erkänna att när jag tog mej iväg, slutade bry mej om hur förjävligt jag mådde och hur äklig jag måste se ut blev denna dag helt okej. Till en början var jag trött och jobbig, opepp på livet. Jag skrattade inte ens åt den stackars tvåan som ramlade utanför K hus et framför mej och typ alla musik treor. stackarn, måste gjort ont.
Glad att han inte var jag dock.
Sen fick vi våra student mössor <3<3. Snart snart snart <3

För första gången sen jag började med mina vitaminer har jag sjuk känsla,kan va allergi vet inte. I alla fall är jag för trött fötr orka mer. Ska se vidare på Criminal minds då de här saken var i 2 delar, har bara sätt del 1.

And nobody knows what it's like when we die on the inside..


Mean girls...



SÅ KUL! <3

I'm sorry that in your condition the sunshine's been missing....


(jag försöker verkligen vara posetiv men...)

All I know is that I wanna stay here. I just wanna stay right here with you as long as I possibly can..


You know what’s wrong with you, Miss Whoever-you-are? You’re chicken, you’ve got no guts. You’re afraid to stick out your chin and say, “Okay, life’s a fact, people do fall in love, people do belong to each other, because that’s the only chance anybody’s got for real happiness.” You call yourself a free spirit, a “wild thing,” and you’re terrified somebody’s gonna stick you in a cage. Well baby, you’re already in that cage. You built it yourself. And it’s not bounded in the west by Tulip, Texas, or in the east by Somali-land. It’s wherever you go. Because no matter where you run, you just end up running into yourself. "

—     Paul Varjak, Breakfast at Tiffany’s

Älskar den där filmen, den är verkligen värd att kallas en klassiker. Jag har nu sätt den och mår lite bättre. Även om jag har lite tandvärk och de snöar vilket gör allting annat väldigt opeppt. Jaja.. vad kan man göra. De blir en lung och skön dag hemma idag :D.

Nu ska jag se Dear john och falla head over heals med Mr Channing tatum all over again.


You can fall for pretty strangers and the promises they hold..



(så himmla rolig video)

If you dont love me, pretend a few more hours...


Twitterpated



<3 Twitterpated

Too many years of dying, Why is that?



Idag blev ändå en riktigt bra dag måste jag säga. Jag köpte en skjorta och två långa tröjor på H&M. De hade faktiskt riktigt mycket fina saker men inte är man gjord på pengar häller:( I alla fall så kändes de bra att köpa något nu. Man känner sig lite finare. Sen nu har jag cola, criminal minds och godis här hemma så de blir nog mit lördags kväll. Och för vara ärlig..känns de helt okej. Dock vill jag ut nästa helg..hum hum undra om någon är på. Vi får se hur de blir. Bra blir de nog:D

Vi GICK btw till vällingby idag, fick sko skav men sådant händer ju, hade min nya väska. Bilder kommer senare om jag orkar.

Det är jag som är bränderna i Paris...


Jag har blivit plötsligt väldigt väldigt pigg. De är kanske så att de här multi energie sakerna min mamma köpte ( jag brukar ta multi women, skit bra saker anyway) har börjar värka på riktigt. Eller den här CRAZY goda jordgubbs smoothien jag har här. Kanske är de super smärtstillande pillerna. Får se hur länge de håller i alla fall, justy nu kanske jag åkerr till V-by med the best of the best. Madd ska uppenbarliogen köpa jeans. Jag har inga pengar så de är bra, då kan jag inte ens låssas att jag kan handla något.

Annars kanske jag MÅSTE göra  min mor sällskap. För att jag sa jag typ kunde laga mat:( dum ide dumt dumt. Men får se hur de blir, båda är kul. För om jag lagar mat får jag sätta på the summer set på surround soundet och vara själv i köket. De är lika kul vargie gång.

Jag vill vill vill vill... VILL .. till paris <3 och San sebastian. Tittar hotel just nu. Om jag lykas fixa men billig reseplan får jag säkert med mej någon.

2 månader  och 15 dagar till studenten

I give...you take,its the way it's always been



You've got a lot to say for the one that walked away.
I give you take,its the way it's always been

oh how do I know if I should stay or just go
the bottom line is this way that I'll never know

stay with me
stay with me

you got a lot to say for the one that pushed me away.
I give you take, some things they never change.
just change

stay with me
stay with me

never know I could be this way
never know that I could walk away

these things take time to grow
it's been said that time heals wounds
but no, I won't be controlled
and so, this story goes

stay with me
stay with me

never know I could be this way
never know that I could walk away

Revenge loves company, three makes it a crowd..


(jag hatar fort nya youtube..hate it)

It aint broke, so don't fix it....


Idag är de lite bättre måste jag erkänna. Jag sov inte så mycket efter att ipremen slutade funka men orkade inte gå hämta mer såp kunde bara ligga på ena sidan. Nu har jag dock tagit något superpiller från sydafrika som säkert inte är laglig i svergie. Den funkade i alla fall. Och de är JÄTTE fint väder. Så snart ska jag dra på mej leggins min favorit tröja och mina nya solglasögon och vandra ner till åkermyntan för att handla med min mor. De känns lagom mycket av en plan för dagen måste jag säga. De här tabletterna gör mej trött, lite vimsig med.

men de är helg <3

I wish you'd never forget the look on my face when we first met...



(ett, jag hatar nya youtube. de är sämst. De förstör allt, hatar de)
(två, de här är en av de vackraste låtarna jag någonsin hört!)

All I know is that you're so nice
You're the nicest thing I've seen
I wish that we could give it a go
See if we could be something

I wish I was your favourite girl
I wish you thought I was the reason you are in the world
I wish my smile was your favourite kind of smile
I wish the way that I dressed was your favourite kind of style
I wish you couldn't figure me out
But you always wanna know what I was about
I wish you'd hold my hand when I was upset
I wish you'd never forget the look on my face when we first met

I wish you had a favourite beauty spot that you loved secretly
'Cause it was on a hidden bit that nobody else could see
Basically, I wish that you loved me
I wish that you needed me
I wish that you knew when I said two sugars
Actually, I meant three

I wish that without me your heart would break
I wish that without me you'd be spending the rest of your nights awake
I wish that without me you couldn't eat
I wish I was the last thing on your mind before you went to sleep

All I know
Is that you're the nicest thing I've ever seen
I wish that we could see
If we could be something

I've found my way, but until then, I'm only spinning..


Idag var jag ute på hal is och köpte half baked B&J istället för cookie dought.
De var de mest spännande som har hänt. De och jag höll på börja gråta för min pappa glönmt köpa choklad.
sådant är kul,sånna här dagar är kul. När allt är skit, jag har ont och kan bara äta på ena sidan av mitt ansikte och de mäst spännande jag har är att äta half baked ( ska se om jagh gillar de snart) och se på criminal minds.

Har även slösat en timme av mitt liv läsa om The Manson family. De var intressant faktiskt.
Mina föräldrar håller på gå och lägga sig NU! kl är 21.20.
Jag orkar inte mitt liv.


Did you catch me have the last?...


Jag har tandvärk. Inte bara sådär lite tandvärk häller, jag kan knappt svälja utan att vrida mej i smärtor. Ännu mindre prata, de tog mej min mamma ungif'är 20 minuter att förstå vad jag sa i telefon när jag sa jag skulle stanna hemma idag. De är kul när man är lite halft missbildad så här. Ja min kind har typ sullnad upp..eller tandköttet vet inte riktigt. Anyway så hoppas jag att jag fortfarande kan äta med andra sidan av ansiktet.

Ska göra lite kör prov hemma nu dså jag har gjort något vättigt, sedan se på CM eller någon serie. Finns de inga nya blir de CT. Sen måste jag verkligen skriva klart svenskan nu.

But I'm running out of air and it's not fair


And You pull me close and you hold me tight..


Car door slams, it's been a long day at work
I'm out on the freeway and I'm wondering if it's all worth
The price that I pay, sometimes it doesn't seem fair
I pull into the drive and you're standing there
And you look at me
And give me that come-here-baby smile
It's all gonna be alright
You take my hand
And You pull me close and you hold me tight

Chorus:
It's the sweet love that you give to me
That makes me believe we can make it through anything
'Cause when it all comes down
And I'm feeling like I'll never last
I just lean on you 'cause baby
You're my better half

They say behind every man is a good woman
But I think that's a lie
'Cause when it comes to you I'd rather have you by my side
You don't know how much I count on you to help me win
When I've given everything I got and I just feel like giving in
And you look at me
And give me that come-here-baby smile
It's all gonna be alright
You take my hand
Yeah you pull me close and you hold me tight

(REPEAT CHORUS)

Well, you take my hand
Yeah you hold me close and I understand

It's the sweet love that you give to me
That makes me believe that we can make it through anything

Oh baby, it's the sweet love that you give to me
That makes me believe we can make it through anything
'Cause when it all comes down
And I'm feeling like I'll never last
I just lean on you 'cause baby
You're my better half

Oh, oh baby you're my better half
Ooh, hey baby you're my better half

They say behind every man is a good woman..


Joe jonas and Demi lovato
<3 Adorable.







Don't mind if you treat me bad again, I don't care anymore...



Jag vet inte riktigt hur den här dan kommer bli faktiskt. Jag hade kunnat sova en timme till, men de tyckte inte min pappa,. Även om han ska köra mej så jag inte behöver åka buss. Jag försöker komma ihåg massa saker och de ätr jätte läskigt för jag har världens minnes lucka på ett mycket konstigt ställe. Hum.. aja. Sen kan jag inte minnas hur jag kom hem igår. Jätte konstigt verkligen.

Jag har även tandverk, måste skriva klart min svenska uppsats med. Sen ska jag ta mej till svenskan med.. uuwh. Får gå och ta en alvedon lr något för att tandv'rken ska sluta. annars kommer jag döda någon snart.  Hatar visdoms tänder.

Snart helg!

Remember when you were my boat and I was your sea?



So this is the end of you and me
We had a good run and I'm setting you free
To do as you want, to do as you please
Without me

Remember when you were my boat and I was your sea?
Together we'd float so delicately
But that was back when we could talk about anything

'Cause I don't know who I am
When you're running circles in my head
And I don't know just who you are
When you're sleeping in someone else's bed

Three whole words and eight letters late
And that would have worked on me yesterday
We're not the same, I wish that could change
But it can't

And I'll say your name and in the same breath
I'll say something that I'll grow to regret
So keep your hands on your chest and sing with me
That we don't wanna believe

'Cause I don't know who I am
When you're running circles in my head
And I don't know just who you are
When you're sleeping in someone else's bed

So it's true what they say
If you love someone, you should set them free
Oh, it's true what they say
When you throw it away

I don't know who you are
I don't know who you are

Oh, 'cause I don't know who you are
When you sleep with somebody else
'Cause I don't know who I am
When you're sleepin' with him

It's true what they say when you throw it away

You've got a lot to say for the one that walked away...


Sådan otoligt onödig dag de här kändes som, jag kände mej bara ivägen och lite övergiven i skolan (kan inte säga något om de dsock för natta och megan har all rätt att vcara sjuka <3). Anyway så är jag omänskligt opepp på allt just nu men jag ska väll sätta mej  hata 90210 och försöker överleva dagen med de. Hoppningsviss är mina föräldrar inte lika psuhande idag som innan.

'Cause I know I said I'm sorry but that's not what I meant to say..



Solen vill mej något med att inte komma upp ännu, jag tänlker dock igmnorera den och ha på mej min skinjacka ändå. För de ska fan bli vår nu, varesig den vill eller inte. Jag har också ingen annan jacka utom den lr min dunjacka så. Får ta en hoodie om de blir för kallt, tror att de löser sig.

De var jobbigt idag, att ta mej upp ur sängen.  Hade ingen större lust gå till skolan plus så är jag fortfarande lite dålig. Men nu kan jag verkligen inte vara hemma mer, Nu måste jag komma över mej själv och bara gå ditt. Måste gå till körskolan snart med,suck.

Please, be mine....


The dream...


Ricorderò sempre ...



Resan till florense (milano,tåg,flygplats)



Lägenheten:



Dag 1





Dag 2:



Dag 3:












Dag 4: (carnival, bergamo)





Don't ya know that, money can't buy you love?


Nu är jag hemma från florense igen. De var verkligen en underbar resa ändå måste jag säga. De var kanske för jag hade några av mina favorit människor med mej.  De var helt klart min, nathalie och megans dåliga humor som gjorde resan. Jannies röda jacka lös upp en från början grå stad ( den blev fin och fick solsken senare). Jag hittade min drömväska som är så sommrig jag bara vill åka bort till varmen och ha på mej en sommarklänning och högklackade skor. Älskar den verkligen.

Jag älskar verkligen åka utomlands, få uppleva saker. Jag vill så himmla gärna åka iväg till paris just nu dock. Jag vet inte varför men paris känns så himmla bra på något sätt. Dock vill min pappa bort från kalla svergie (han kom just terbax hitt,har redan tröttnad) så hoppningsviss blir de något varmt till påsk.
Han börjar vara inne på argentina nu, jag vet inte (vi har ju vänner där). Då tar jag häldre Syd afrika eller något.

Jag försöker verkligen komma på vad jag vill göra om UCLA inte går som jag vill, jag vill ju bort härifrån. Kan ju ringa om Topshop jobbet och be om heltid istället för sommaren då. Och flytta till london då. Jag vet faktiskt inte vad jag vill göra, jag vill bara flytta ifrån svergier tror jag. Inte bara för jag inte trivs så jätte bra här i allmenhet men för hjag vill se världen. Jag vill gå på egna ben ett tag, misslyuckas lite..leva och uppleva liksom.   


Jag ska bytta till en vårigare desing nu med. Sluta med de svart vita.

When I look to the other side..


When I look to the other side
I just can't go just can't go
Two lanes in the checkout line
I just don't know just don't know
Why choose when I can't decide
On my own on my own
It's all designed to keep me here
And if I go then I can't point it out

I can't leave what I left behind
If I just let go just let go
Cuz I believe in what I cannot find
I just don't know just don't know
I can't say cuz I haven't tried
On my own on my own
You promised not to leave me here
Leave me on my own

And if feels like a voice that is within me
And it feels like these eyes are filled with envy
And it feels like it's wrong
But you know a song for tomorrow

You're gone and you're on your own

Why run when I cannot hide
I just can't go just can't go
And if I seem a little preoccupied
I just don't know just don't know
We lost track but I didn't mind
On my own on my own
It's all designed to keep me here
But if I go then I can't point it out

Jumped out at the corner when I had to stop
I jumped out when I might have made a few more blocks
And now I ran until I couldn't see
Everything you try to put in front of me
Chasing everything of what's left of this
And keeping my heart inside of my chest
I'm not really kneeling
I'm not really healing
I'm just in between

And if feels like a voice that is within me
And it feels like these eyes are filled with envy
And it feels like it's wrong
But you know a song for tomorrow

You're gone and you're on your own

And if feels like a voice that is within me
And it feels like these eyes are filled with envy
And it feels like it's wrong
But you know a song for tomorrow

You're gone and you're on your own

Cuz I lie to myself
That I need what I don't
When I wish that you'd call
And I'd run back home
But I hate when I heal
Then I leave when I won't
Cuz I bet that I'll find something else.

And if feels like a voice that is within me
And it feels like these eyes are filled with envy
And it feels like it's wrong
But you know a song for tomorrow

You're gone and you're on your own

And if feels like a voice that is within me
And it feels like these eyes are filled with envy
And it feels like it's wrong
But you know a song for tomorrow

You're gone and you're on your own

You're on your own
On your own
On your own


Please take your time locating whatever you're trying to find....


And be brave

I'm going nowhere and I'm going fast...



NU är kl 05.49 och om tio minuter går jag ut ur den här dörren med 2 väskor  för att åka till de UNDERBARA florence.<333 
JAg är så pepp jag har satt på tik tok på högsta volym på mobilen och dansar runt i rummet nu.
ÖNSKA MEJ LYCKA TILL:D vi hörs på söndag eller måndag igen.
<33

You'd think that I'd learn my lesson by now...


Tonight the sunset means so much
The one thing that you know you'll never touch
Like the feeling, the real thing
I reach out for that sweet dream

But somehow the darkness wakes me up
I've felt this emptiness before
But all the times that I've been broken
I still run right back for more

You'd think that I'd learn my lesson by now
You'd think that I'd somehow figure out
That if you strike the match
You're bound to feel the flame

You think that I'd learn the cost of love
Paid that price long enough
But still I drive myself right through the pain
Yeah, well it turns out, I haven't learned a thing

Sometimes I think I'm better off
To turn out the lights and close up shop
And give up the longing, believing in belonging
Just hold down my head and take the loss

You'd think that I'd learn my lesson by now
You'd think that I'd somehow figure out
That if you strike the match
You're bound to feel the flame

You'd think that I'd learn the cost of love
Paid that price long enough
But still I drive myself right through the pain
Yeah, well it turns out, I haven't learned a thing

So break me down if it makes you feel right...



Jag hatar att packa.
De känns alltid som jag har glömt 15 saker ( och den här gånngen har jag nog de men ändå). Jag hatar att packa lätt för jag hatar när jag måste bestämma innan vad jag vill ha på mej. Jag hatar att de är fint väder här och ska vara snö slask där. Jag hatar jag inte vet om jag kan ta med mina höga skor UTAN bli 3 meter över alla andra. Dock tror jag att janni har sinna med sig och då är hon lika lång som jag är annars så då löser de suig. Nu har jag..inte häller..några bra kläder ha på mej idag till skolan. Sucks...

Well if you told me you were drowning, I would not lend a hand


And I know it's only just started...


BARA TRE DAGAR KVAR!

And girls can get so broken hearted...

Jag älskar den här låten, och den är så himmla underbar att alla borde verkligen lyssna på den.  Dock så för att verkligen förstå den borde man kanske veta lite om den. Som jag tror jag skrivit förut så har Andrew mcmahon haft leukimia. Han överlevde de även om man under en tid var väldigt säker på att han inte skulle ha mer än några månader att leva.
Den här låten är dock skriven innan han blev sjuk och under tiden han var sjuk. Den är skriven till hans yngre syster Katie som innan honom även hon haft leukimia. De är alltiså en otoligt otroligt känslofull och personlig låt, vilket troligen är de som gör den så underbart vacker.



Katie, you're a brave girl
And I know it's only just started
But I'm gonna be there at six
With some flowers on sticks
That were clipped just to make the weak strong
And Katies it's a strange world
And girls can get so broken hearted
But if it were me and the universe
I'd get the worst of this gong

And Katie
Katie, I'm sorry
That in your condition
The sunshines been missing
But Katie
Don't believe that it isnt there
Oh and Katie
Katie, be happy
This world can be ugly
But isn't it beautiful
Not really here
And really not there
We're really not there

Katie, you're a brave girl
Courage is something I'll need now
Because it's been a hell of a day
I've spent fading away
But we all fade sometimes
I believe
That Katie it's a strange world
As I watch our tables get turned round
But you've got the strength that I've lost
Who'd of thought you would be carrying me

And Katie
Katie, I'm sorry
That in your condition
The sunshines been missing
But Katie
Don't believe that it isnt there
Oh and Katie
Katie, be happy
This world can be ugly
But isn't it beautiful
Not really here
And really not there

Woahwoah, woah, Woahwoah, woah
It's not the end of the world
It's not the end of the world
It's not the end of the world
'Cause the cops wouldn't break up this party

And Katie
Katie, I'm sorry
That in your condition
The sunshines been missing
But lately
I don't believe that it isnt there
Oh and Katie
Katie, be happy
This world can be ugly
But isn't it beautiful
Not really here
And really not there
I said we're not really here
And really not there
We're really not there

Katie, you're a brave girl
And I know it's only just started

We are young but we have heart, Born in this world as it all falls apart..



Jag har haft en bra dag, hade en bra kväll med. Fick sitta hemma och skriva svenska för var tvungen att börja nu. Jag är så dålig på de här med svenska saker. Spec eftersom jag INTE vet något om boken. Den är så himmla konstig jag orkar inte.

Men måste göra lite idag med ändå föer att typ göra klart den nu. Så jag kan lämna in den imorgon om vi nu har svenska imorgon. Jag vet helt ärligt inte, får nog fråga någon fakrtiskt. Annars lägger man den väll i faket lr något, sådant löser sig alltid.
Jag har städat mitt rum idag med, för hela huset luktade jordgubbar utom mitt rum som var instängt. Så nu luktar hela huset jordgubbar, utan mitt rum som luktar lavendel. Har börjar paka lite för att se så allt kommer med liksom, spec all medecin och sådant eftersom de ska i incheckings veskan. OM jag har min nässisär i handbagaet så blir jag stoppad för drogsmuggling HAHA.

Jag pratade med min kära kusin idag med, efter att min mamma funderade på vi skulle till GBG och hälsa på valparna men de gick snett. Och sedan mina planerat att övertala mina föräldrar åka till Argentina föll sönder när de känns dumt efter chile nu. Känns dumt riskera de liksom. 
OCh valparna känns dumt för, har ni sätt en labrador valp? de är en av de sötaste levande sakerna någonsin. Med JÄTTE ögon och så är de så feta, så små och underbara,. Vill bara ta med dem hem, vilket linda brukar försöka få mej göra med.
I alla fall efter de här failade planerna funderar jag på barcelona över påsk, känns varmt och bra. Man kanske kan åka till typ paris någon dag sen flyga till barcelona några dagar sedan hem. De roliga är jag nästan känner för vara jäte impulsiv och dra själv. Dock känns de lite..läsking hum.. Får see. Ska titta efters sommar resor som ser bra ut med.

We're never gonna be as young as we are tonight.



Igår spenderade jag flera timmar med att bara sitta och prata ned madde och Joss. De var riktigt kul att sitta minnas allt dumt vi gjort. Sen såg vi lite på smala sussie när den gick på tv, mycket udda film de där. Och så såg vi Georgia Rule, som är en riktigt bra film. Lite halv mysko och lite halv sorlig men jag tycker då den är riktigt riktigt bra.
PÅ tal om de så skrev jag aldrig vad jag tyckte om Alice I underlandet, jag tyckte faktiskt riktigt mycket om den. Tyckte de var en riktigt bra film måste jag medge. Dock har jag inte läst boken så jag vet väll egentligen inte men jag gillade hur den var gjord och alla skådespelare. Gillade alice tjejen med, hon var väldigt duktig faktiskt.
HJon hade så sjukt fint hår. Som hon nu klippt av .


NU ska jag skriva svenska, sen bytta om och åka till vällingby.
Får se vad som händer ikväll då. 

If you're gonna play with fire then you're gonna get burned,


Jag ska snart fixa mej så jag kan spendera kvällen tsm med mina bästa vänner, men jag har inte riktigt orken ställa mej upp ännu. Undraom jag kan be dem gå förbi och köpa en co,ka innan HAHAHA även fast jag haft ett mycket långt opch intensivt tal emot min mamma som förklarar vi tre kan dela på en cola. Vi måste KANSKE gå hyra film med så.. anyway. De löser sig, de gör de ju aaaaltid.

Jag satt och såg på bilder som några av mina gammla vänner hade på facebook. Så började jag verkligen sakna ridningen, jag undrar vart jag varit om jag följt min "dröm " och gått på strömsholm istället. Jag undrar om de någonsin var värt satsa på, jag tror jag var duktig..men vad vet jag egentligen.
Dock vill jag verkligen börja rida igen. ska sätta mer titta på brukefalos nu, bara för skojs skull.

btw.....på tisdag börjar de sända 90210!!!! (tror dock jag inte hinne se innan  jag åker eftersom de inte kommer upp fören ondag.) Jag har dock suttit och tittat på bilder.lite spoiler faktiskt.

But everybody wants to just have something....


Idag verkar bli en lite bättre dag, humör mässigt. Jag är  pepp idag, pepp på florense och helgen i sig. Ska börja packa lite långsamt nu tror jag faktiskt, när jag städat mitt rum.
Vi får se hur de blir ikväll, jag funderar på hyra en film och  bara vara typ men jag är fort pepp på gå ut. De löser sig nog för de gär de alltid.

Jag är lite ledsen över att de jag såg fram emot mest på fredagar inte längrte finns där. De är lite som ett slag i magen när man blir all happy för man ska gå och sätta sig se på de, så är de inget där. Förstör dan bara lite faktisaktr.
Jag är BTW jätte nöjd med min bruna hår, och allt jag köpt nu. Även fast de gjordxe så jag har typ inga kläder kvar. Behöver fortfarande en jean jacka.

would you steal from me the sorrow that I've earned ?...









I know it's my destiny to leave more that a trace of myself..



Idag var från början en riktigt jobbig dag. jag ville inte gå upp alls. Ville bara ligga där och strunta i allt. Jag ville INTE åka till florense, ville ännu mindre att helgen skulle komma. Ville verkligen ingenting. Men så gfår jag ibland.. jag brukar väll vissa mej upprörd över saken men de är så jag känner mej, som jag vill krypa tebax till de mörkret och sitta där tills alla glömmt bort mej.

Men jag hade bokat tid hos frisören så jag åkte ditt efter att fått några tipps från världens bästa Ella. Så efter de shoppade jag ett shit fint armband, en sjal och en JÄTTE fin outfit från..bik bok. Nu jag handlar aldrig på bikbok men de här var riktigt fint måste jag medge. Ibland kan väll ställen förvåna en.
Jag hittade världens sötaste tröja på Weekdays mebn den kostade 300 kr och de hade jag inte råd med. Även om jag är halv depp fortfarande så är de lite bättre nu för jag sitter och lyssnar på den underbara låten I was here <3

You will notice me
I'll be leavin' my mark, like initials carved in an old oak tree
you wait and see

I wanna do something that matters
say something different
something that sets the whole world on it's ear
I wanna do somethin better, with the time i've been given
and i wanna try to touch a few hearts in this life
and leave nothin less that something that

says I was here

I will prove you wrong
if you think im all talk, your in for a shock
cuz this streams too strong, and before too long

And i know that I, I will do more than just pass through this life
i'll leave nothin less that somethin that says
 I was here,

So why did I drown?...


You know I woule die here without you.



(ännu ett bevis på att American Idols folket får darin, ola, danny, måns och vad alla melodifestival tönntarnaheter, att se ut som nollor....vilket de är.. jag är ledsen natta <3)

Ten miles from town and I just broke down
Spittin' out smoke on the side of the road
I'm out here alone just tryin' to get home
To tell you I was wrong but you already know
Believe me I won't stop at nothin'
To see you so I've started runnin'

All that I'm after is a life full of laughter
As long as I'm laughing with you
I'm thinkin' that all that still matters is love ever after
After the life we've been through
'Cause I know there's no life after you.

Last time we talked, the night that I walked
Burns like an iron in the back of my mind
I must've been high to say you and I
Weren't meant to be and just wasting my time
Oh, why did I ever doubt you?
You know I woule die here without you.

All that I'm after is a life full of laughter
As long as I'm laughing with you
I'm thinkin' that all that still matters is love ever after
After the life we've been through
'Cause I know there's no life after you.

You and I, right or wrong, there's no other one
After this time I spent alone
It's hard to believe that a man with sight could be so blind
Thinkin' 'bout the better times, must've been outta my mind
So I'm runnin' back to tell you

All that I'm after is a life full of laughter
Without you God knows what I'd do

All that I'm after is a life full of laughter
As long as I'm laughing with you
I'm thinkin' that all that still matters is love ever after
After the life we've been through
'Cause I know there's no life after you.

Go on, get up, GET OUT...don't even think about it



Nu ska jag snaaart ta mej upp, ta mina viatminer som gör mej skit pigg. Faktiskt de är nog anledningen jag blivit så himmla pigg de senaste två veckorna nu. Jag känner mej inte ens lite sjuk,..inte trött häller. Bara liksom deppig ibland men inget annat och DE kan jag säga, DE är framsteg.

Idag blir de då ut på stan med Joss och Madde, de ska bli riktigt kul. jag har inte varit i stan på nästan.. månad typ. Man åker bara inte in ditt lika ofta när de är  vinter om man bor här ute i flrorterna. Vällingby räker gått och väll för mej måster jag säga., Men jag kanske ska vandra förbi top shop. Vart ligger de nu? Någon som vet?
Aja jag får väll leta upp de lr något.
Sen är de Alice i underlandet premier, är väldigt pepp ändå. Ska bli kul att se om Tim tagit sig över huvudet med johnny depp eller om han hållit kvar lite av själva storyn med.

You have to keep your eyes open as wide as you can ..


De finns få människor jag hatar lika mycket som mäniskor som föddes med smala ben och är korta, eller ..jag gillare megan och janni. I guess jag måste ha undantag där med med eller hur?
Idag har de faktiskt ändå varit en bra dag, jag har inte ätit något onyttigt även fast vi har B&J, cheesckae, godis, chips OCH cola.. vad gjorde jag när jag blev sugen? jo jag la mej ner, gjorde situps och sen gick jag och drack vatten. Sånsa här dagar gillar vi, de borde vara fler och oftare.

De finns få människor( troligen igen) som gör mej lika glad som Joss. Vi kan typ ignorera varan en vecka och sen när vi pratar är de liksom verkligen: hur lyckades jag inte gå helt crazy utan de här? Och så känner jag sällan. Jag har aldrig ångest när de gäller något med Joss, för att allt kommer så himmla lätt... de kommer vara jobbigt vara på andra sidan atlanten om de blir så.

I alla fall pratade vi i telefon idag ( vi suger på de).. kom på en sak.. en sak jag gör som ALLA hatar.  Jag avbryter folk. Jag börjar prata utan inse att de pratade redan, de är inte riktigt meningen me n jag märker de. Och så satt jag där och jag och joss pratar på i mun på varandra. Sen tystnar såklart båda och samtidigt: förlåt sa du något?... kanske därför vi inte pratar i telefon?

IMORGON ÄR DE ALICE MED JOSS OCH MADDE!<3333333333333333333333333333333333

(min mamma gav mej just vin så ska smsa andra tjejerna och fråga om förfest hum hum)

It's been forever, but lately it's been hard...


Idag vet jag inte varför de kändes så himmla jobbigt att ta sig upp, sen gick allt bara fel efter de..som att de bara var meningen jag skulle ligga kvar i sängen idag. Önnu en dag inställt pågrund av bristande intresse.
Men jag hittar inte mitt åkakort, vilket betyder jag inte kommer till gymet..vilket bestyder jag inte får sola 2 gånger denna vecka. Egentligen är de bättre jag sitter här och dskriver min äkliga svenska bok inlämning såå maybe its ment to be. Ska leta ännu en gång..pallar inte åka och köpa ett till fy fan.
Men jag får väll hgå ut och gå /jogga annars så jag kommer ut och får röra mej lite. Jag är verkligen för lat för mitt eget bästa ibland.


I thought I had my girl but she ran away...



(bästa videon..bästa låten)

I said, "Leave," but all I really want is you..



Bara saå jag kan må bra över allt jag gjort idag medans jag äter B&Js... japp.. hämskt av mej.

Måndag: Kör test, Fylla i ansökningar till en annan skola. ( plus beställt tid hos frisören)
Tisdag: Ringa till Matts om Top shop jobbet. Åka och sola + träna.
Onsdag: Träna på teatern, skriva svenska. Städa garderoben.
Torsdag: skriva svenska igen, göra kör test.
Fredag: åka till jakan och sola, gymma och gå till körskolan.
Lördag: Övningsköra med mamma,även fast de är snö och piss väder, måste lära sig.
Söndag: Gå med mamma och titta på lägenheter, fixa väska till florense.

And even if I find the strength to stand...


Jag vet inte varför jag inte skrev igår, eller gjorde jag de? jag mins faktiskt inte.. kanske ska titta. I alla fall så mins jag inte riktigt varför. Jag bara glömmde bort de liksom. De här är varför jag aldrig blir storbloggare hahaha.
Vad jag gjort i helgen då, jag har njutit av mitt lov. Vaknat upp och kommit på jag slipper skolan är en underbar känsla måste jag säga.
Sen har jag även suttit hela helgen och lyssnat sönder mitt favorit band jacks mannequins nya skiva <333
Alltså de är gallet vilket geni den där mannen är, alla borde verkligen AVGUDA Andrew. Men i alla fall så sa jag ju att jag vskulle titta igenom hans låtar efter något att tatuera in. Och då kom jag på att han faktiskt gjort en av de mest inspirerande låtarna jag vet. ´Den låten heter swim, jag har lagt ut den här förut men nu tänkte jag bara vissa vilka texter jag  skulle ville ha då, kommerr dock troligen ALDRIG kunna välja:

You haven't come this far to fall off the earth

I swim for brighter days despite of the absence of sun

You gotta swim for nights that won't end
for your family as your lovers, your sisters
And brothers, and friends.


RSS 2.0