"Thats how we roll.."


(Bara för jag glömde skriva GRATTIS! Danneel och Jensen! De har ju förlovat sig. Det är verkligen awesome)

You had my heart, now I want it back....



Idag är man då lite halv seg. Jag drack ALLDELES för lite vatten igår och jag har lite läskigt ont i min hals. Snart ska  man väll ta sig upp för att åka och köpa godis, kanske hyra några bra filmer. Sen blir de nog att sitta hemma i kväll. Om ingen vill götra nbågpot lungare vill säga, som typ bio. Jag vill gärna se den där har du hört om morgans? för den verkar verkligen rolig.
Igår var dock helt värt att vara jätte trött efter, en av de abolut bästa utekv'ällarna ( efter typ Iralien och Scottland men helt klart bästa i svergie). Metro var verkligen en JÄTTE fin klubb. Ja de var där vi hamnade för
Joss och Madd var för trött och tyckte de var för kallt för gå ut. Så jag fick skjuts till hässelby gård där jag träffade Natta, bella, Andrea och bellas lkompis lisa och hennes vän.  Sen åktevi in till metro. De var då 20 minus!!! 20 FUCKING MINUS!! Vi frös ihjäl, jag hade vantar på mej och ändå kunde jag inte röra mina fingrar när vi kom in. Men vi fick varm choklad i kön i alla fall.
Sen när vi kom in blev de dock bättre, jag och Andrea drack på och hade jätte trevligt medans de andra dansade. Sedan tvingade jag och natta ut henne på dans golvet.
Och nej, vi kallade dig inte fyllo... varför skulle vi gäöra de. Vadå upprördblondin_no1.
Nej men de var OTOLIGT kul verkligen. Tack tjejer!
Jag ska btw bli stammis på metro för de var awesome, lite dyrt kanske men.

"this is a pen...?"



Bara för Logan lerman faktiskt är så grsligt snygg i den här filmen, precis som han är i alla sina filmer.
Om någon inte sätt meet bill så GÖR DE! den är så himmla sjukt bra. Den här över Percy filmen är en av mina favorit böker faktiskt  ( en av de få jag läst ordentligt) och  filmen verkar ju faktiskt bra:D den kommer ut den 19onde ( tror jag, hoppas den kommer till svergie då). Någon som vill gå och se den?

 

You never wanted to stay, well did you?



Jag sitter just nu och skakar.. och de var typ 10 minuter sedan jag kom hem! de är helt crazy hur mycket jag fryser alltså, jag klarar verkligen inte av de. Bara för jag var tvungen att gå från åkermyntan, och de är inte långt!" men jag var så kall att jag fick så de brinner på benen typ när jag kom hem. Kan inte sluta haka tänder häller, helt crazy!

Jag känner mej lite som en hyklare som sitter och lyssnar på Mcfly just nu, okej jag tycker deras radioactiv skiva är riktigt bra. Och jag gillar dem ju nu , för de är ju riktigt söta . Lite är de väll intvingat av min kära vän ella. Men jag har inget emot dem faktiskt. Inte jonas brothers häller. I'm a dork.... dont be a hater

I kväll är de utgång till nype med mina bffs Madde och joss. UNDERBART! men så kallt

So I can act out how God was when he made you ..


Om någon undrar vad jag gör på min fritid, this is it. Jag sitter och ser på klipp med de här nördarena. Bara för de är ju SÅ himmla underbara,. faktiskt ..n kärlek på dem<3
NU ska jag gå sova, skola imorgon. GODNATT

and I don't know you now...


Igår var de då People choice awards. Jag brukar alltid gå in och rösta, men i år gjorde jag inte de faktiskt. Glömde helt bort de måste jag säga.
Anyway så var jag så stolt över taylor som van bästa kvinnliga. Dock igen chock då hon vunnit de mesta hon varit med i under året. De går ju så himmla bra för henne. Men jag var ännu mer glad över app SPN van sin kategoria. Över typ Heros och lost. Mina underbara pojkar <33

ÅRETS MANLIGA SKÅDESPELARE:
Johnny Depp
ÅRETS KVINNLIGA SKÅDESPELARE: Sandra Bullock
ÅRETS ACTION STJÄRNA: Hugh Jackman
ÅRETS KOMEDI STJÄRNA: Jim Carrey
ÅRETS MANLIGA SKÅDESPELARGENOMBROTT: Taylor Lautner
ÅRETS KVINNLIGA SKÅDESPELARGENOMBROTT: Miley Cyrus
ÅRETS ON-SCREEN TEAM: The Twilight Saga
ÅRETS INDEPENDENT FILM: Inglourious Basterds
ÅRETS KOMEDI FILM: The Proposal
ÅRETS FILM: Twilight
ÅRETS DRAMA SERIE: House
ÅRETS KOMEDI SERIE: The Big Bang Theory
ÅRETS DRAMA SERIE SKÅDESPELARE: Hugh Laurie
ÅRETS DRAMA SERIE SKÅDSPELERSKA: Katherine Heigl
ÅRETS KOMEDI SERIE SKÅDESPELARE: Steve Carell
ÅRETS KOMEDI SERIE SKÅDESPELERSKA: Alyson Hannigan
ÅRETS OBSESSION SERIE: True Blood
ÅRETS TÄVLINGS SHOW: American Idol
ÅRETS MANLIGA ARTIST: Keith Urban
ÅRETS KVINNLIGA ARTIST: Taylor Swift
ÅRETS COUNTRY ARTIST: Carrie Underwood
ÅRETS GENOMBROTTSARTIST: Lady Gaga
ÅRETS ROCKBAND: Paramore
ÅRETS MUSIC COLLABORATION: Run This Town
ÅRETS R&B ARTIST: Mariah Carey
ÅRETS POP ARTIST: Lady Gaga
ÅRETS NYA DRAMA SERIE: The Vampire Diaries
ÅRETS NYA KOMEDI SERIE: Glee
ÅRETS DJUR SHOW: Dog Whisperer
ÅRETS WEBBKÄNDIS: Ashton Kutcher
ÅRETS FAMILJE FILM: Up
ÅRETS FRANCHISE: The Twilight Saga
ÅRETS TALK SHOW: Ellen DeGeneres Show
ÅRETS SCI-FI/FANTASY SERIE: Supernatural
ÅRETS HIPHOP ARTIST: Eminem


and everyone around us is is making up chaos..


Idag har jag min sista lediga dag:( de är riktigt sorligt måste jag säga. De här lovet har verkligen varit bra, jag har mått så himmla bra, förutom när jag blev lite sad över min bok där någon dag. Men förutom de så har jag nog inte mått spec dåligt alls. Jag har träffat nästan alla av mina Underbara vänner. Och bäst av allt jhar jag hängt med min andra halva Joss hur mycket som hällst.
Träffade henne idag med,vi satt och fikade i typ 5 timmar i vänlling by (på fiket, gå inte till donken där längre) sen böjade vi vandra runt. Jag köpte en skit snygg t.shirt/tunika med en gorilla på. Joss tyckte den var så jag, vet inte vad hon menade med de ( gorillan är väldigt arg med hum hum).
Joss köpte världens finnaste klänning/tunika som satt sjukt bra på henne. Hon hade med på sig den randiga tunikan jag tvingade på henne förra gången vi var ute och handlade. Jag är ett dåligt inflytande på henne, får henne att handla massa.

I alla fall pratade vi att åka bort på sportlovet, till något som typ Thailand. De skulle ju vara så himmla coolt lr hur!?. Och en av mina nyårslöften är ju att verkligen ta tag i saker och ting. Vara mer impulsiv och inte så trygg och lat liksom. Livet blir så mycket roligare om man verkligen lever de ju.
Mitt andra löfte är att ta körkort innan året är slut, mitt tredje är att gå och lägga mej tidigare. Spec på skoldagar.
Får se hur bra de kommer gå med de.
Idag var jag btw med duktig och packade min väska till skolan dagen innan. 

Jag märkte nyss att jag har en likadan tröja som den omänkligt snygga/söta Mila kunis.(jag har även världens girl crush på henne. Hon, taylor swift och megan fox <333). De roliga är att tröjan är inte spec snygg egentligen, jag köpte den på disney world för jag höll på frysa ihjäl. Jag hade solsting och 38 graders feber, plus så var min rygg sönderbränd. De var inte kul alls. Men nu har jag tröjan som minne.


I want to fly away but I'm stuck on the ground


I wanna rock-n-roll
I wanna give my soul
I'm wanting to belielve
I'm not too old
Don't want to make it up
Don't want to let you down
I want to fly away
But i'm stuck on the ground

So, help me decide
Help me to make up
Make up my mind
Wouldn't that save you
Wouldn't that save you
Wouldn't that save you

Watched it all go by
Was it really true
Is that what it was?
Was that really you?

I'm looking back again
Tracing back the threads
You said i was a mess
Or was it just in my head

So, help me decide
Help me to make up
Make up my mind
Wouldn't that save you
Wouldn't that save you
Wouldn't that save you
(2x)

Something's gotta break
You gotta swing the bat
Too many years of dying
Why is that?

So, help me decide
Help me to make up
Make up my mind
Wouldn't that save you
Wouldn't that save you
Wouldn't that save you

to save a life...



Runt typ 1:02 på den här trailern börjar jag gtråta hysteriskt första gången. JAG MÅSTE SE DEN!.
Jag avgudar sandra, hon är verkligen så himmla häftig tycker jag. Hon kan ta vilken roll som hellst och göra den underbar. De är verkligen häftigt hur bra hon är. 

Such a long road we've been walking on...


Igår hade jag den konstiga drömmen ever. Om att jag flytta till LA och jsg bodde där med några tjejer(som jag anligt träffat in my life men de var nu mina bästa vänner) sen träffade jag The maine sångaren John (som jag btw inte tyckler är SÅ snygg). Sen blev vi tillsamans och allt var väldigt mysko. Dock sjöng han everything I ask for och jag måste erkänna... han behöver inte vara snygg för att få mej kär med den låten och den rösten.
Hur som hällst var de jobbigt vakna i morse ändå, de var ju en så kul dröm:( .

Men idag har jag och min kära syster varit på husdjurs mässan. De var faktiskt riktigt nkul, även om jag inte gillar de när man tar in massa djur i sm,å "hagar" för barn ska få klappa dem. Men de var intressant med alla olika rädda djuren sakerna de hadde måste jag ju erkänna.

Chances won't escape from me


Chances are when said and done
Who'll be the lucky ones
Who make it all the way?
Though you say I could be your answer
Nothing lasts forever
No matter how it feels today

Chances are we´ll find a new equation
Chances roll away from me
Chances are all they hope to be

Don't get me wrong I'd never say never
Cause though love can change the weather
No act of God can pull me away from you

I´m just a realistic man
A bottle filled with shells and sand
Afraid to love beyond what I can lose when it comes to you
And though I see us through yeah

Chances are we´ll find two destinations
Chances roll away from me
Still chances are more than expectations
The possibilities
Over me
Eight to five, two to one
Lay your money on the sun
until you crash what have you done?
Is there a better bet than love?
What you are is what you breathe
You gotta cry before you sing

Chances chances

Chances lost are hopes torn up pages
Maybe this time
Chances are we´ll be the combination
Chances come and carry me
Chances are waiting to be taken
And I can see
Chances are the fascination
Chances won't escape from me
Chances are only what we make them
And all I need

...we will be the lucky ones.

SPOLIER OM MAN SER OTH OCH INTE SÄTT KLART SÄSONG 7!!!




Three days later and...


2009
jag tänkte sammanfatta detta förra..
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp, mycket faktiskt.  Jag gick ut på klubb lagligt tex.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Mins dem inte
3. Blev någon som du känner förälder i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5.Vilka länder besökte du? Italien, USA, Scotland,Sydafrika.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Värme, mindre skola I guess.
7. Vilka/vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Troligen Sommarn bäst men även italien.
8. Vad var din största framgång 2009? Jag vet inte riktigt faktiskt. Skolan gick väldigt bra så de I guess.
9. Största misstaget? Inte släppt några männsikor som gjorde mej olykliga tidigare.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? yes, sjuk mycket.
11. Bästa köpet? Italien resan.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Tror Hotel room av Pitbull och Round Round av Florida.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit lyckligare i stunden och tagit vara på de bra. Varit med vänner mer,
17. Vad önskar du att du gjort mindre? stressat upp mej.
18. Hur tillbringar du julen? Mamma pappa och syster
19. Blev du kär i år? Inte riktigt kär.
20. Favoritprogram på TV? Hum hum.. över hela har de noh varit och kommer alltid vara SUPERNATRUAL!<33
21. Bästa boken du läste i år? Jinx eller kanske Prom night from hell. (kanske de oskuldsfulla med )
22. Största musikaliska upptäckten? Rob Thomas & Matchboox romance
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?  Mins inte länge:( pengar?
24. Något du önskade dig men inte fick? Wii.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag var hemma och i skolan tror jag
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jo säkert, men de var bra ändå.
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Vet inte, Leggins tror jag är bästa ordet.
28. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, att resa.
29. Vilken kändis var du mest sugen på? James lafferty <3 HAHA.. Jensen ackles med  ofc <3
30. Vem saknade du?  Ingen just nu.
31. De bästa nya människorna du träffade? Alla nya i skolan och N. Och sen..humm.. någon mer?

like a drop in the ocean...


Jag är trött och seg idag, eftersom de blev sent igår. De har varit en rätt tråkig dag som gått ut på att städa mitt rum, prata lite i telefon med en kär kär vän och sedan suttit och tittat på OTH. Bara för jag inte orkar göra något annat. Eller ju jag har läst lite med. Men de blir nog inte så att jag är uppe så mycket längre nu för är både trött och har en tidig morgon imorgon.

Jag är dock rätt opepp på att börja skolan. De är konstigt hur opepp jag är med allt med skolan. Även om jag inte kan vänta tills den är slut och jag får flytta. Bort härifrån, bort från svergie och allt här. Så känns de jobbigt.
De är mycket jag inte kommer sakna, många jag vet jag kommer glömma men de gör inget.
Sen är de ju Joss, natta, megan, fredrika och alla dem som jag vet jag kommer sakna. Men de löser sig, de är dock rätt jobbigt att behöva bestäma allt.

Nu ska jag se klart OTH sesong 6.

One thing I know for sure, is that when I'm 80 and can't walk. You're still going to be here to boss me around.


Where were you when everything was falling apart?


Jag sitter nu..alldeles för sent på kvällen och ser igenom ALLA bilder från 2009. Och jag märker så många täken på att jag var lycklig, 2009 var ett bra år. Men jag märker också vilka människor de är som gör mej lyckligast. DE människorna ska jag ge 2010 till. Men just nu...just nu ska jag lyssna på you found me som känns så passande på mej..faktiskt just nu. Plus så är den underbar!

I found God on the corner of 1st and Amistad
Where the West was all but won
All alone, smoking his last cigarette
I said, "Where you been?" He said, "Ask anything"

Where were you when everything was falling apart?
All my days were spent by the telephone that never rang
And all I needed was a call that never came

To the corner of 1st and Amistad

Lost and insecure, you found me, you found me
Lying on the floor surrounded, surrounded
Why'd you have to wait? Where were you?...Where were you?
Just a little late, you found me, you found me

But in the end everyone ends up alone
Losing her, the only one who's ever known
Who I am, who I'm not and who I wanna be
No way to know how long she will be next to me

Lost and insecure, you found me, you found me
Lying on the floor surrounded, surrounded
Why'd you have to wait? Where were you?...Where were you?
Just a little late, you found me, you found me


The early morning, the city breaks
And I've been calling for years and years and years and years
And you never left me no messages
You never sent me no letters
You got some kind of nerve taking all I want!

Lost and insecure, you found me, you found me
Lying on the floor surrounded, surrounded
Why'd you have to wait? Where were you?...Where were you?
Just a little late, you found me, you found me

Why'd you have to wait to find me, to find me?



Just nu, vill jag bara vara på gotland med min bästa vän Josefin i våran koja. Långt borta från stan och folket,datorer och musik. Bara vi två och våran mur. Där ute på udden, med en av de personerna som förstår mej bäst. Där skulle de vara shönt att vara nu.

Ska träffa henne imorgon så kan vara glad för de <33


RSS 2.0