"Bite me, Twilight"


(Jensen Ackles... och inget hat mot twilight här.... de är dean quote från SPN <33)

Men seriöst.. vad är de med den här vampyr besattheten?..är de bara jag som tänker på de?...
i alla fall... de här var ju de värsta jag sätt någonsin sätt :( :





Well.. jag är fortfarande sjuk, trött ocxh måste måste MÅSTE gå till skolan imorgon:(
Har inte ork hitta något riktibt intressant skriva om häller så lämnar er med detta:

innan jag ser på  SPN och äter..
(btw.. hur patetisk är inte next på mtv?)

love is a train we wait for it even when it’s gone...


(Helena bonham carter)

Jag satt och tittade runt.. hittade en blogg med lista av hennes favorit kändis par ... även de som gjort slut. Så de gav mej inspiration att göra likadant.  Så tänkte vissa här mina favoritkändispar alltime , även om vissa av dem har gjort slut så, de sötaste hollywood paren kanske man kan säga.  ( de är inte i någon ordning)

Evangeline Lily & Dominic Monaghan



Sebastian Stan & Leighton Meester



Brian Austin Green & Megan Fox




Nicole Richie & Joel Madden



Peter Facinelli & Jennie Grath



Zac Efron & Vanessa Hudgens



Ashton Kutcher & Demi Moore



Nick Jonas & Miley Cyrus



Dustin Miligan & Jessica Stroup



Ed Westwick & Jessica Szohr



Blake Lively & Penn Badgley 



Will smith and Jade pinkett



Hayden Panettiere & Milo Ventimiglia



Channing tatum and Jenna dewan



Chad Michael Murray and Sophia Bush



Jensen Ackels and Danneel Harrison



Jared Padalecki & Sandra Mccoy


We're and ordinary breed...


(randome modell fotad av Kai Z )

Ni kanske undrar hur jag har tid skriva in så många onödiga inlägg idag?... jo jag är jätte sjuk:(. Jag hostar sönder min hals och snorar ner hela huset.. trevligt va?... ja och så har jag sovit 2 timmar i natt.. plus så har jag nu feber. De är verkligen inte roligt... men jag var i skolan en liten stund. Kunde inte låta min BFF joss gå runt utan sin jacka (som hon så duktigt glömde här i helgen)

Så vad gör man hemma när alla andra är i skolan?.... jo man lyssnar sönder lenka:D... och man ser på dåliga tv pogram... som de nya OTH avsnittet. OCH såklart skrive man såna här inlägg i sin blogg.

  Live Like You're Dying by Lenka
 


She's got her name on the A-list everywhere...


(lauren conrad)

Har ni någonsin tänkt på hur många kända människor som varoit med i vänner?:O...inte jag häller. inte fören jag såg en video med alla. De var lite häftigt faktiaskt.

Men vi lämnar de. Idag är de The hills start såg jag(troligen ni med) på blogg.se. Jag gillar faktiskt the hills... de är sorligt jag vet. Men serien är så roande.
FÖRUTOM!.... hedie och spencer!.. när ska de dö och sluta!?.. gud va de stör mej:(.. han är så äklig, ful och bortskämd..hon är en dålig vän, korkad och ful med för den delen, sånna attetionwhores!. Fast vet inte... är de med i denna sesong?..
De blir inte lika kul utan whitney nu:( hoppas dock alla andra är kvar:D..


Jag har alltid avgudat Laurens hår, de är verkligen sjukt foint..långt och lockigt.Titta liksom:( har en hyllning här till laurens blonda vackra hår)


 Så när jag satt tittade igenom hennes bilder blev jag både chockad och lite ledsen när jag hittade de här bilderna:

De kan ju vara en peruk. Jag är inte säker,.. någon som vet?.. I alla fall är de nästan lika irriterande hon är riktigt fin i de där med :(.

 

I'll be there for you, when the rain starts to pour...


”Vänner”-stjärnorna ska återförenas. Samtliga sex stjärnor har gått med på att spela in en filmversion av den älskade komediserien.
Inom kort kommer vi alltså få se Jennifer Aniston, 40, Matt LeBlanc, 42, Matthew Perry, 40, Courteney Cox, 45, Lisa Kudrow, 46, och David Schwimmer, 42, agera tillsammans igen.


James Michael Tyler
, som spelade birollen Gunther i ”Vänner”, berättar om den kommande filmen med stor entusiasm.


— Jag älskade verkligen min tid i showen och ser fram emot att träffa det gamla gänget igen. Jag hoppas bara att vi kan göra komediserien rättvisa i en film, säger han till News of the world.


Filmen, som ska skrivas och produceras av komediseriens skapare David Crane and Marta Kauffman, ska enligt uppgift ha premiär under sommaren 2011.

(bild taget från starlounge)

Åhhhh.. vänner <33  dock gillar jag slutet. Hoppas de inte blir som SATC... vilket bara förstörde allt. BTW gör ju SATC ny film med... ge upp kanske?. Miley är i alla fall med har jag hört.

Men vänner....... är osäker på de där. Kan bli awesome.. kan bli skit.. så ska man vara pepp eller inte?


En påminelse om.. the awesome tiden vi haft med vänner:


Life is a maze and love is a riddle...


Lördagens outfit:
Jacka- från secound hand i NY.
tunika- Gina tricot
leggins- Gina
skor - poetic licens, London


mer bilder:






If there's one thing that we know it's that we will not grow old


Happy B-day bella

but girls just want to have fun..


(sophia bush)

Jag är nu ensam och trött.. sitter framför ännu ett underbart dramatiskt avsnitt av OTH.  Igår var verkligen otoligt roligt, även om SL och.. lite annat försökte stoppa oss. Men de var förgäves.. haha. Anyway är jag inte förvånat  de blev bra.. fäör de är ju the fabouuuulous three så.. HAHA...
Well malibu (lr K15) var ett bra ställe.. check it out! .. de spelade skitbra musik och.. de var väll relativt mycket folk med. Inte svindyrt men inte billigt... och innan 23 är de fritt inträde om man skrivit upp sig på gästlistan (vilket man gör attomatiskt på deras sida)
Bilder kommer senare när jag orkar..

Anyway så fundersar jag fortfarande över vad jag ska göra mitt hår. För antingen blir de blont.. som jag vissade innan. Troligen inspirerat från Blake lr Mischa där... Eller så blir de brunt, inspirerat av Sophia bush där uppe... eller  Miley:

Katherin Mchpee:

På tal om Katherin ( som btw kommer från amerikanska idol om ni inte visste om de)
hon har nu.. klippt av sitt fina hår (som jag btw AVGUDADE)  och färgat de blont!... de är nästan sorligt:

I feel like a fool, but I would be feelin' it anyway..


Boy you know it's bad when you do that,
but you don't care
Holding out exactly what I want
but you won't share
And I've never had a taste before
But now you've got me wanting more

You're playin' it cool, I know what you do
I feel like a fool, but I would be feelin' it anyway
Cuz nobody loves me
You're messin around, I figured you out
You're takin' me down, but I would be feelin it anyway, cuz nobody loves me, like you do
Mmm like you do

And boy, you know it's wrong when you do that
but you go there, you take me there
You could lead me on or hang me out,
but don't you dare
And I've never had a taste before
But now you got me wanting more

You're playin' it cool, I know what you do
I feel like a fool, but I would be feelin' it anyway
cuz nobody loves me
You're messin around, I figured you out
You're takin' me down, but I would be feelin' it anyway cuz nobody loves me, like you do
like you do, like you do

Oh yeah

And boy you know it's bad when you do that
but you don't care

You're playin' it cool, I know what you do
I feel like a fool, but I would be feelin' it anyway
cuz nobody loves me
You're messin around, I figured you out
You're takin' me down, but I would be feelin' it anyway cuz nobody loves me, like you do
like you do
boy you know it's bad when you do that

Early mornings, made by warnings, whats the point of the alarm that Im ignoring?


(Sasha Pivovarova)

Godmorgon. Jag hinner inte skriva lika mycket idag som de andra för snart ska jag iväg till vällingby och shoppa. Sen ska jag träffa J och M ....och shoppa lite till, äta middag sen är de ut och supa.  Eller i alla fall ut.
Känner mej alltid lika cool när jag hamnar på gästlistan på ställen.. och idag blir de nyöppnade malibu.

Och jag lovar F att inte bli platina blond haha.... tror inte de skulle passa så bra?o.O..
Well well nu letar jag inspiration till kvällen.

Har ni sätt att jared leto har blivit "snygg" igen!.. duktigt av honom


Free to be you and me..


(Jared Padalecki)

De är bara inte tillräkligt med space här för att riktigt förklara hur mycket jag älskar serien Supernatural. Faktiskt så är de nog de bästa jag vet nästa... de är där på top 10 listan anyway. Även nu när de blivit så mycket drama drama och skit.. älskar jag de ändå. De bara går inte sluta när man väll börjat..

De nya avsnittet hade sina bra stunder faktiskt... men fort saknar jag sesong 1.


(från sesong 1.. för er som inte sätt)

Living easy, living free..


(Lindsay Lohan)

Jag märker nu jag nästan blivit värsta bloggaren här. Undra hur länge de håller sig?
Men som jag sa innan i inlägg så händer de inget alls idag... men mycket imorgon. Så jag passar på att uppdatera nu medans jag är lite övergiven här. Jag letar fort inspiration nr 2 till mitt hår fixande.. men tills dess tänker jag sitta här och snuva ( jag blev konstigt nog väldigt snuvig någon timme sedan!). OCH så tänker jag sitta och dega framför inget mindre än Supernatrural ( vi är alla SÅÅ förvånade). Både nya avsnittet som gick igår och .. gammla jag har på dvd.  

LITE GOOD FAKTA: 
EMA 2009 kommer vara den 5 november i berlin. De är öppet att rösta så skynda er in  och rösta på EMAs hemsida. De tyska glamrockarna Tokio Hotel, de amerikanska punkrockarna Green Day och den brittiska sensationen Leona Lewis.  MEN de kommer säkert mer.. ( jag är lite pepp åka ditt nästan.. hum hum)

Nomenerade för Bästa svenska artist är : Adiam Dymott,Agnes, Darin,Mando Diao,Promoe

Nomenerade för bästa sång är: Beyoncé 'Halo',Black Eyed Peas 'I Got a Feeling',D. Guetta feat. K. Rowland 'When Love Takes Over',Kings of Leon 'Use Somebody',Lady Gaga 'Pokerface'

Nomenerade för bästa Live act är:Beyoncé,Green Day,Kings of Leon,Lady Gaga,U2

Nomenerade för bästa Grupp är: Black Eyed Peas,Green Day,Jonas Brothers,Kings of Leon,Tokio Hotel

Nomenerade för bästa Nya artist är: Daniel Merriweather,La Roux,Lady Gaga,Pixie Lott, Taylor Swift

Nomenerade för bästa Kvinnliga artist är: Beyoncé,Katy Perry, Lady Gaga,Leona Lewis,Shakira

Nomenerade för bästa Manliga artist är: Eminem,Jay-Z,Kanye West,Mika,Robbie Williams

Nomenerade för bästaUrban artist är: Ciara,Eminem,Jay-Z,Kanye West,T.I.

Nomenerade för bästa Rock artist är: Foo Fighters,Green Day,Kings of Leon,Linkin Park,U2

Nomenerade för bästa Alternativa artist är: Muse,Paramore,Placebo,The Killers,The Prodigy

Nomenerade för bästa Video är (inte öppen för röstning ännu): Beyonce 'Single Ladies' (Put a Ring On It)',Britney Spears 'Circus',Eminem 'We Made You', Katy Perry 'Waking Up In Vegas', Shakira 'She Wolf'

Nomenerade för bästa Push(?) artist är : Daniel Merriweather,Hockey,La Roux,Little Boots,Metro Station, Pixie Lott, The Veronicas, White Lies

Nomenerade för bästa World stage performance är: Coldplay,Kid Rock,Kings of Leon,Lady Gaga,Linkin Park

SÅ GÅ IN! MAKE A DIFFERENCE ! se till att kanye the asshole west inte vinner något!!

se ya later med mer onödig fakta.

Suicide blonde,She's part of the big plan.


(Taylor swift)
Såå jag skrev innan att jag skulle fundera över mitt hår, eller vad jag ska göra med mitt hår.
Och nu har jag kommit fram till två alternativ.. de här är de ena.. Blont... eller Blondare helt enkelt.
Inspration till de (förutom taylor över)








I'll join everyone when I die....


(Christy Turlington)

Idag var ännu en lång, jobbig mörk dag. Fast vädret var bättre...och de såg posetivt ut där ett tag när jag och anna satt lyssnade på musik och byggde en bro av frigolit. Sen gick allt bara down hill from there.
Men att vara hemma och se på oc...äta chocklad och dricka cola eller oboy.

MEN om man ska vara posetiv (vilket man ska) har jag något att se fram emot. Imorgon ska jag ut med mina kära BFF's joss och Madde <3. Därför ska jag nu sitta hemma...ikväll... och se oc, äta godis pch leta på modebloggar efter inspiration till i kväll..
JAg ska även försöka komma på.. vad jag ska göra med mitt hår.

Some people don't feel a thing..

Something to get you... genom dagen. Vi ses ikväll igen (då de äntligen är helg)

My days are filled with mistakes
Some that I didn't make
I carry them around
Some people don't feel a thing
Some kind of blissful dream
Wish I could live that now
oh I wish I could live that now

10,000 stones are hanging
deep in my heart
no I don't know how they
don't tear me apart
how could I ever believe
10,000 stones would build
the best of me.

I've seen a lot in my life
I've seen two wrongs make a right
When everything was crashing
I know that you got your plans
You're always taking your stand
But I was only asking
I was never asking for

10,000 stones are hanging
deep in my heart
no I don't know how they
don't tear me apart
how could I ever believe
10,000 stones would build
the best of me.

who knows what you think of me now
knowing sooner or later
the truth would come out
but I don't want to look back
don't want to look back to

10,000 stones hanging deep in my heart
no I don't know how they don't tear me apart
how could I ever believe
10,000 stones would save the fool in me
10,000 stones would be a strange blessing
10,000 stones would build the best of me

Tonight I'm going out to find someone I can't stand ..

Jag funderar på att slösa 199 kr på en ny klänning, för jag börjar få slut på valmöjligheter till när jag går ut. Och de var inte dyrt ju så man kan ju alltid tänka. Jag sitter på Ginas hemsida nu och ser på klänningar nu <3
kom fram till de här två:  Nu är frågan bara... viiilken?...


Föutom de här så är de Criminal minds nu så tänker lägga planerna med mina Allra Käraste Bästa Vänner på hyllan tills.. efter de.

byebye and gooodnight

Everybody seems so famous...


Check out Miley Cyrus nya låt, den är verkligen pepp och inprierande ( för mej i alla fall)
Mer som jag kommer lägga ut.. som ni borde seee... är FAME filmen. Den nya då. Jag är inte så mycket för musikaler men måste erkänna den värkar rolig.

MER GOOD NEWS!
I kväll! i kväll är de Criminal minds
Ikväll! i kväll! ..är de supernatrual.

De håller mej glad och pepp just nu, i de rengiga vädret och den dåliga dan.


welcome to the land of fame excess,...


(Charlie Hunnam)

Idag var en seg dag, dålig dag. En klumpimagen-kan-inte-komma-på-vad-som-är-fel dag.
Kanske för jag känner allt går emot mej just nu.. och för jag MÅSTE VÄLJA MÅSTE VÄLJA.
Jag har lärt mej av andra ordningsamma människor( inte som mej själv vill säga ) att de är bäst skriva en plus och en minus sida. Så de är de jag tänker göra...

Svergie (GBG lr Stockholm)
+rätt språk
+inte lika mycket jobb
+Har vänner här
+har föräldrarna nära
-kylan
-blir troligen fast
-svårt bli något stort
-trivs inte lika bra


Usa(LA lr NY)
+Lättare blli stort
+större möjligheter
+bättre väder
+känner sig mer hemma
+drömmen
-dyrt
-annat språk
-mycket jobb
-långt borta
-ovant



Nya zeeland / Australien
+Vackert!
+Folket
+vädret
+möjligheterna
+ billigare
- långt borta
-inte lika stor chans lyckas
-mycket jobb
-ovant
-språket (dialekten)
-fortfarande dyrt.


Nu är de bara välja...ursch ursch..

Hej jag bara undra.. vad vill du göra resten av ditt liv?... de är NU eller ALDRIG


I said to myself we all lost touch..


(james lafferty)

Jag måste vara helt borta nu för tiden. Eller jag måste ha varot de igår! för jag var så sjukt trött allt bara.. glömdes bort. Tillexempel glömde jag bort skriva.  Jag gick in på blogg. se och sen hamnade plötsligt på Elin klings (?) blogg istället. Varför?.. jo för hon har så sjukt bra smak! och för hon skaffat sig en ny assistent.
Columbine Smille, är inte de bara ett äkligt vacket namn? Eller ä de kanske bara jah?... nej de är oshysst f bli,lång smal och vacker med ett sådant namn.
Jag gillar henne anyway, hennes blogg är jätte bra och hon har skitfin still. Speciellt skor!..
Jag börjar dock tro att man måste vara jätte snygg, smal och ha häftigt namn ( plus mycket pengar) för att bli  proofs bloggare. De är helt enkelt inget att satsa på.

En annan sak jag glömde igår var att se på nya OTH avsnittet. De är inne på sesong 7 nu om ni missat de, och även om Chad michael murray och Hilarie burton inte är med så måste jag erkänna de är helt okej.
Men kanske borde de lägga ner nu?...,. innan de går för långt?

Have you ever thought about what protects our hearts?


(Lucy Hale)

Om ni inte sätt de ännu så tipsar jag verkligen ALLA att se på serien Privileged.
De är en av mina absoluta favoritserier just nu och de finns bara en sesong. Se den verkliogen.. den är UNDERBAR. Den har underbar musik och bra skådespelare.
De är som synd var bara en sesong än så länge, hoppas någon ny kannal tar upp den eller något. 

Fakta om: ( Från IMDB)
A Yale-educated journalism major reluctantly becomes a live-in tutor for two spoiled grand-daughters of a Palm Beach cosmetics business magnate.



En annan sak jagh är lite pepp för är den nya sesongen av Gossipe girl. De kan ju bli fail med att alla börjar på nya skolor..men  chuck pch dan är med så jag är nöjd. Tror dock Nate inte är med..såg honom inte. Well well.. ska ta och leta upp mer info och skriver mer om de senare.


Up above the surface I was just a perfect child..


(Scott Speer och Ashley tisdale)

Jag brukade tycka Ashley tisdale var...well.. ful. Faktiskt! innan hon opereade näsan. Nu jag hade inget emot henne innan alls, även om jag inte tyckte hon var lika fin. Men om hon ville göra oprationen ska de ju vara för hon vill liksom. Och nu blev hon verkligen jätte söt efter med, de är ju ett plus liksom.
Sen ser hon så sött liten ut brevid sin pojkvän <3.. de är nog en av mina favorit kändis par ATM. De verkar så himmla söta tillsamans.

Gillade hennes bruna hår, men hon är fin blond med. Och hon har verkligen fått awesome still nu. Jag har verkligen börjat gilla henne. 

En posetiv sak är... Jimmy choo på  HM.  Jag är verkligen pepp över de här.. Skor skor skor <33
De kommer säkert bli jätte dyra men jag tänker spara tills de kommer.

But the heartless wind kept blowing, blowing...

Valentine's Day.... Jag måste medge jag var skeptisk. Men hur kan de här gå fel?:O
bara casten är liksom.. för bra för vara san! För bra för att de ska kunna gå fel kanske?
Lets seee....

Taylor Lautner
Anne Hathaway
Julia Roberts
Ashton Kutcher
Jessica Biel
Emma Roberts
Patrick Dempsey
Taylor Swift
Jamie Foxx
Queen Latifah

...men en amerikans variant på love Actually?... kan man verkligen slå den brittiska. Ens med den där casten ?..
Tveksamt tveksamt..


To hear what gets you off..


(Logan Lerman)

Ni kommer märka, om ni läser de här ofta. De mesta här inne kommer handla om tre saker; Kändisar, Filmer och Musik. De är de tre tora intresserna jag tror jag har.. nejnej jag skämta HAHA... men de är de jag gillar att skvallra om. Och bloggar är till för att skvallra. Då och då kommer nog klipp från mitt vanliga liv in här för att ta ut mitt behov av att dela med mej av dramat i mitt liv till andra.

Men till störstadel kommer de  nog vara kändisar, filmer och musik. Även lite mode I guess... så ni vet vad som kommer.


Pop princess, hold my hand..


Jag fick frågan häromdan om jag hade några stora fashion iconer. Jag har suttit och funderat lite på de och kom fram till jag har nog bara 2 st. Två som jag verkligen ser som iconer anyway. Oftast tar jag ju bara på mej de jag tycker i snyggt, men om de är någons stilar jag försöker följa så är de helt klart de här två.
Och den första ( och kanske största ) är Miley Cyrus.
Många snackar alltid så mycket skit om Miley, men jag tycker verkligen hon är häftig. Att hon inte blivit värre än hon är..de är ett mysterium.  Fast hennes pappa verkar ju vara en helt okej kille, de är nog därför.
I alla fall för komma fram till.. the point.

MILEY CYRUS= fashion Icon.

WHY?

- De snygga skinjackorna
-stora rutiga shortorna
-Jeansen
-Skorna
-Smykerna!
-thirt + jeans+ shorta = love


so long sweet summer,I fell into you, now you're gracefully falling away


Skottland <3333
1.F,Me and Meg
2. Me and Meg
3.F and Meg
4. F <3
5. Meg<3
6.Me and F
7.Me and F and Zoo animals
8.Me and Meg (top models)
9. F and Meg
10. F <33 










Göteborg <333
1. F,Natta and Meg
2. Me and Natta
3. Meg and F
4.Me
5. Me
6.Meg and F,Natta
7. Meg anf Natta
8. Natta and F










hey thanks, thanks for that summer
it's cold where you're going
I hope that your hearts always warm





My days are filled with mistakes, some that I didn't make....


(Emma watson)


Jag ska verkligen klara de här med blogg denna gång. Jag lovar! ...(eller jag försöker)
Just nu är de så mycket att jag inte orkar, ändå är jag inte upprörd. Och de som känner mej vet att jag blir upprörd lätt. Men inte nu nej, nu är allt så perfekt stressat och pressat att jag mår perfekt.
Plus så har jag två awesome bästa vänner vid min sida, de är alltid ett plus. Och några väldigt väldigt bra kompisar med. De är shönt att veta att de är där.
Sen har jag nog grymaste föräldrarna någonsin. Ja...jag har de bra. Vem behöver något mer?

Saker jag önskar skulle ändras dock;

Folk skulle växa upp, ta sitt ansvar, sluta bete sig som 3 åringar.

De dyra dyra konstnaderna för att gå på filmskola i USA

faktumet att jag blir tre meter i högklackade skor(!!)



På tal om inget. Kan vi inte alla hata Emma watson för att plötsligt blivit så himmla cool och snygg. Vad hände där liksom?

RSS 2.0