She floats... She floats... Floats...


She's as fine as dandelions blowing in the wind..


Beware the danger it lurks for those who get swept away


Justjustjustjust NUUUU ....är jag så jävla arg. Jag är irriterad, stressad,frusterad. Vill nästan bara sitta hemma med min cola och min jäger och vara otrevligt osocial. Hata i min ensamhet. Så känns de just nu.. men de kan gå över. De kan bli värre. Blir de värre vete fan vad jag gör riktigt. kanske tar jagg jeans, tshirt och högklackad och drar till själv, kansker sitter jag med OTH och godis.. skiter i valborg. Just precis nununu..vill jag göra de sista. Hoppas dock jag kan få ändra mej.  

Cause I'm still stuck in here...


You're flat on your face
In a field fifty feet from a burning Cadillac
At least you were thrown clear
Cause I'm still stuck in here

I take off my shoes
I let the flames crawl up and burn right through me
I'm silent as a movie
I always thought you knew me' better

At least you were thrown clear
Cause I'm still stuck in here
At least you were thrown
At least you were thrown clear
Cause I'm still stuck in here
And I'm still stuck

So now you are hurt
And you're sure I could not be hurt too
And just because you're bleeding
You think that I'm not bleeding
And just because you're full of yourself
Doesn't mean I'm not full of you

But at least you were thrown clear
Cause I'm still stuck in here
At least you were thrown clear
At least you were thrown clear
Cause I'm still stuck in here
And I'm still stuck

And so we burn silently
A silent light, a silent day
And so we burn silently

Every breath you take is not your to own


Do you love me enough to let me go?


At least you were thrown clear..



Jag känner mej som jag har tagit botox i mitt ansikte, de suger..fast de har gått ner nu..tror jag kan räknas som männsiska igen nu i alla fall. Men tog de starkare tabletterna så är ändå helt frånvarande. De är bara välja liksom, finns inget mellanläge. Tror att de är perfekt tid att se 90210. Kanske blir jag inte jätte arg på att de är värdelöst om jag ser de nu. Fråga mej inte varför jag fortsätter se.

Sen ska jag gå in på Amerikanska Ambasaden och boka in en tid, betala avgifterna. Och så ska jag kontakta andra som ska åka med.. fy fan.. . måste försöka fixa roomate med. Ursch..  de är inte långt kvar.
Undra om de säljer CSULB tröjor över internet..hum. 

Would that have betrayed you?


Before all this what did I miss?


It's been a long year since we last spoke...


Ännu en dag. Idag känns de inte lika mörkt dock. Känns ljusare och bättre. Även om vädret inte är på våran sida och vi inte har en studio så är de posetivt.Kanske är de bra vi inte behöver bli inlåsta i den där cancer lungan som janni kallar de i några dagar.
Idag har jag psykologi prov, imorgon kultur och ide historia. Sen känns de som de är över. Sen är de frilagda, tre dagars vecka, en vanlig vecka typ, veckan med studentskivan och sen studentent. Snart är de löver. Jag är så jävla glad.
SNART ÅKER JAG TILL USA!... uuwh..ska ringa petra idag. Jag hatar prata med främlingar.

DE ÄR NYA OTH IDAG (äntligen)

Ni som drömmer men aldrig blundar för det som händer,


Låter ni blir finns ingen annan där som gör det....


each day's a gift and not a given right...


Idag var en konstig dag. Allt var fel..verkligen allt. Har ni känt hur man bara vill bryta ihop i en hög på golvet någonstans.(därför den svartvita bilden) Så var de.. hela tden. Fast jag försökte må bättre men. Sen rammlade vårn 7 tun tunga ljusuppsättning nästan ner på mej och natta.. och de var doppen.
De låter nog inte så hämskt om masn inte vet hur de ser ut, men de var verkligen obehagligt. Lite till.. så skulle den hamnat på oss. Vi hade sådan tur nu. De var verkligen tur! tur att allt inte släppte! Nej nej.. jag är fort skakig.. faktiskt. När man tänker igenom allt som kunde hända.
Men vi lever fort.-


The fire, the fire, the cracks and the barks like primal music


I set I knew the beat cause it marched your own beat.



A fire a fire, you can only take what you can carry,


Jag har haft en bra helg faktiskt. Träffade joss igår och gick lite längst vattnet. Idag så åkte vi till v-by och såg på skor. Sedan så fikade vi med och gick allment runt bara. De var shönt att bara få ta de lungt eftersom de kommer bli en hämsk bvecka nu. Jag bara känner de.. de kommer bli jobbigt. Ska försöka blogga lite ändå!

Jag måste hitta lösögonfransar, billig charter resa lr något till mej och joss i sommar Och.. någonstans att gå på valborg. Jag tyckte vi skulle till uppsala, men vi hade inget boende :(

Nu ska jag plugga, njuta av min lediga kväll och sen ska jag väll sova. Tror vi ska äta spagetti och köttfärsås <3

I really do miss the new york skyline in the morning light


and its just love...


Once again har vi kommit till de veckorna då skolan tar all min kraft, all min tid och allla mina pengar. Men jag är ledsen..jag ska försöka hinna blogga med. Lr i alla fall lägga ut bilder då och  då. De blir mer bildblogg än  annan..blogg här.Hum hum. Anyway ska man sova snart när man sätt klart filmen som laddar nu. Ibland är de shönt vara fattig,ensam och fet med massa godis <3 Ibland...

Not how to build, how to tear it apart


But make it loud ‘cause nobody’s there


They gave you the end but not where to start


Boorde verkligen börjat fixa mej nu.. uuwh. får göra de lite fort I guess.  Jag är nästan läskigt trött idag, vet inte varför..har väll sovit dåligt. Men får försöka sova efter skolan så att jag orkar med kvällen. Kanske inte blir så himmla sentändå. Har ju teater imorgon. Hum får se  hur de blir. Vet fort inte vad jag ska ha på mej dock :(
De löser sig nog med.. ska försöka fixa något.. men nu måste jag fixa mej!

Biting my tongue just to get me by..



Jag väntar atm på att min pappa ska komma med bilen så jag kan köra hem. Sen ska jag sätta mej och see serier <3 de känns som de blir en bra dag de här.. pepp pepp. Imorgon blir de kina mat lunch med janni <3 och sen blir de parteeey parteey med megan <3 vet inte vad man ska ha på sig dock :( och inte hur man tar sig hem..lr vart  de ska va. Tjejen med kollen där. Men men kul blir de nog!

Skolan är rätt bra ändå just nu, min psykologi lärare är trevlig,verkligen <3

I know you're afraid I'm a leaver ...


Whenever you're lost you'll find me..


When you gonna pick up these things around you?



Jag undrar varför jag egentligen går upp så tidigt när de i slutändan tar mej en kvart att fixa mej. Tror jag gillar att veta jag har tid ta de lungt, ha lite fritid innan dess. Nu kom jag på jag inte läst min psykologi! hade helt glömt.. de måste måste göras.
Snart är de slut, snart är de sommar. Skla titta upp resor til thailand för johan (Megans johan) sa de var billiga i juni och alla till Mallis är billiga just dern dan jag inte kan. Men sen var de andra mallis resorna inte SÅÅ hämskt dra.  Ska se till Ibiza med, aldrig varit där. Men de spelar ingen eroll, så länge de är vackert och varmt är jag nöjd.  Nu  ska jag dock fixa mej och åka till skolan..

As you turn, you take your heart and walk away


I'm staring at the mess I made...


So beautiful, the ugliness within you...


Fan vad seg jag är..har typ inte sovit något. Känner jag kommer blöda näsblod igen </3 meen mååste på engelskan. Ibland får man bita upp och låssas man inte är bakis och trött. Ibland får man skita i mjuisbyxorna och bara sminka sig ordentligt..sådant man gör när man snart ska ta studenten.
I alla fall var de roligt.. men nu MÅSTE jag verkligen fixa mej..uwh hepp hepp.

so lost in stereo.....


so lost in stereo.....


It never says the words that come to mind...


She is the words that I can't find...


And right now I've got nothing left to lose....



Jag ska nu börja fixa mej så ska jag gå och möta min BFF joss i åkermyntan. De är fint väder ute <3 jag vill nästan ha klänning på mej.. och mina nya sandaler. Men jag tror jag kommer frysa hum.. får vänta tills sommaren och..nästa år <3
Jag är fortfarande lite ...chockad över de, att om ett år bor jag i en student lägenhet i LA. PÅ andra sidan atlanten. Utan mina bästa vänner..utan alla människor jag vänder mej mot när jag behöver de nu. De är fan läskigt..samtidogt är jag..så sjukt glad.

Om jag blir bättre.. så är de stundtskiva i kväll med <33

And all my fears,creep and crawl across my skin..


Said I tried to but I can't hold back what's deep in my soul


Because I've kept my heart under control...



Jag känner mej som en hippie när jag sitter här med ovanligt lockigt hår(så går de när man heter malin och låter håret självtorka), peace armbanden jag fick av pappa och min långa bohemisk inspirerande klänning. De känns rätt somrigt måste jag säga. Idag händer inte mycket..de är plugg plugg plugg och sen ska jag även fylla i sista blanketerna till skolan. Annars ska jag nu ta alla mina vitaminer och saker jag har hemma för att bli frisk, tänker inte va sjuk längre..får vara nog. Pollen ska inte vinna i år häller!

And all your sins are buried deep,


When's it coming back again?...


And all the colors look like fireworks...


Jag är glad idag, fick skolans info nu och har haft en riktigt bra dag ävven fast jag varit sjuk. de var helt enkelt.. en bra dag. Sådant är underbart. Jag blev nu lite nervös dock, över att jag ska bort i tolv månader till ett helt annat land, en annan kontinent. Troligen blir de längre än så med, om jag får som jag vill. Men de är skönt för nu vet jag de finns folk där som kan hjälpa mej, jag har typ en "coah" från ALI vilket känns mycket mycket bättre.

Idag ska jag ÄNTLIGEN! se 16 candels, efter jag sätt modern family, criminal minds OCH Supernatural! två av mina favorit pogram på samma dag <3 gör mej lycklig.  

Only can die once, right, sir?


That's when the taxi man turned on the radio...


(nästa års..och dagens soudtrack <33)
I hopped off the plane at LAX
with a dream and my cardigan
welcome to the land of fame excess, (woah)
am I gonna fit in?

Jumped in the cab,
Here I am for the first time
Look to the right and I see the Hollywood sign
This is all so crazy
Everybody seems so famous

My tummys turnin and I'm feelin kinda home sick
Too much pressure and I'm nervous,
That's when the taxi man turned on the radio
and a Jay Z song was on
and the Jay Z song was on
and the Jay Z song was on

CHORUS:
So I put my hands up
They're playing my song,
And the butterflys fly away
Noddin' my head like yeah
Moving my hips like yeah,
And I got my hands up,
They're playin my song
I know I'm gonna be ok
Yeah, It's a party in the USA
Yeah, It's a party in the USA

Get to the club in my taxi cab
Everybody's lookin at me now
Like “whos that chick, thats rockin' kicks?
She gotta be from out of town”

So hard with my girls not around me
Its definitely not a Nashville party
Cause' all I see are stilletos
I guess I never got the memo

My tummys turnin and I'm feelin kinda home sick
Too much pressure and I'm nervous
That's when the D.J. dropped my favorite tune
and a Britney song was on
and the Britney song was on
and the Britney song was on

CHORUS:
So I put my hands up
They're playing my song,
And the butterflys fly away
Noddin' my head like yeah
Moving my hips like yeah,
And I got my hands up,
They're playin my song
I know I'm gonna be ok
Yeah, It's a party in the USA
Yeah, It's a party in the USA

Feel like hoppin' on a flight (on a flight)
Back to my hometown tonight (town tonight)
Something stops me everytime (everytime)
The DJ plays my song and I feel alright!

CHORUS:
So I put my hands up
They're playing my song,
And the butterflys fly away
Noddin' my head like yeah (Oh, nodding my head)
Moving my hips like yeah, (Ooh Yeah)
And I got my hands up,
They're playin my song
I know I'm gonna be ok (gonna be okay)
Yeah (huh huh), It's a party in the USA (Yeah)
Yeah, It's a party in the USA

So I put my hands up
They're playing my song,
And the butterflys fly away (flying away)
Noddin' my head like yeah (nodding my head like yeah)
Moving my hips like yeah, (moving my hips like yeah)
And I got my hands up,
They're playin my song
I know I'm gonna be ok (I'm gonna be okay)
Yeah (Yeah), It's a party in the USA
Yeah (hahaha), It's a party in the USA (Party in the USA!)

Everybody seems so famous....



Jag borde inte skriva något.. de blir inte likas roligt för er, eller för mej imorgon. Men idag har varit en bra dag <3 nu vill jag ha sommar och sen.. va med min klass(hälften av den) förevigt..men de går inte. de suger.. I hate it.. men anyway. de var en bra dag <3 en kul dag<3

min dog dator dog lite igår men sten supermanen klasson fixade den. Nu låter den inget alls, mindre än förut..de är läskigt faktiskt. Jag sktrev de här på en timme..

MEN SLÄPP DE FARFAR

Living in a lonely world..


Don't stop believing...Hold on to that feeling!


DET ÄR GLEE IMORGON! ( ikväll i usa meen)...
Fan  va glad jag blev<3<3<3












In the heat of Los Angeles..


Idag blev ändå en riktigt bra dag.
De var så sjukt fint väder <33 bussen kom i tid, natta var på den <3 Sen var de sjukt fint väder så efter lunch gick vi åt glass, sen hade vi teater hela dan. Jag och janni gick sedan och solade..nu har jag bara min psykologi lektion kvar (där vi får fika oftast..så de är niice.. ), Sen slutar jag..awesome.

De bästa är ändå.....
JAG KOM IN!
JAG... KOM.... IN
JAG! flyttar till LA!..LOS FUCKING ANGELES! <3<3<3FAN VA HAPPY JAG ÄR!!

Come on, come on
It's alive and breathing
Come on, come on
Come alive today
Come on, come on
It's a heartless beating

The sun is burning down Los Angeles

I've always been a quitter ...


You stay with me, keeping us together.....


And though you've been telling me,I know you're not alone....


Ännu en lång dag i skolan, känns som min fria tiden långsamt försvinner bort från mej. Mest för jag är så himmla trött när jag kommer hem kanske.-.jag vet inte riktigt. Just nu borde jag kanske stressa lite mer men jag vill inte börja må illa igen så tar de lungt.. for now any way.. Snart mååste jag dock stressa..har inget val.

Aja, idag har jag bara teater och psykologi, fort slutar ej fem.. känns så tungt fan.

Laughing at our selves thinking life's not fair....


And so we talked all night about the rest of our lives
Where we're gonna be when we turn 25
I keep thinking times will never change
Keep on thinking things will always be the same
But when we leave this year we won't be coming back

No more hanging out cause we're on a different track
And if you got something that you need to say
You better say it right now cause you don't have another day


Cause we're moving on and we can't slow down
These memories are playing like a film without sound
And I keep thinking of the night in June
I Didn't know much of love, but it came too soon
And There was me and you, and then it got real blue
Stay at home talkin' on the telephone and
We would get so excited, we'd get so scared
Laughing at our selves thinking life's not fair
And this is how it feels

As we go on, we remember
All the times we had together
And as our lives change, from whatever
We will still be, friends forever


So if we get the big jobs and we make the big money
When we look back now, will that joke still be funny?
Will we still remember everything we learned in school?

Still be trying to break every single rule
Will little brainy Bobby be the stockbroker man?
Can Heather find a job that won't interfere with her tan?

I keep, I keep thinking that it's not goodbye
Keep on thinking it's a time to fly
And this is how it feels

As we go on, we remember
All the times we had together
And as our lives change, from whatever
We will still be, friends forever


As we go on, we remember
All the times we had together
And as our lives change, from whatever
We will still be, friends forever



Will we think about tomorrow like we think about now?
Can we survive it out there? Can we make it somehow?
I guess I thought that this would never end

And suddenly it's like we're women and men
Will the past be a shadow that will follow us round?

Will these memories fade when I leave this town.

I keep, I keep thinking that it's not goodbye
Keep on thinking it's a time to fly


As we go on, we remember
All the times we had together
And as our lives change, from whatever
We will still be, friends forever

I keep thinking times will never change...


Snart är de faktiskt slut. Snart har vi haft slut productionen...sbnart har vi skivan, snart är de studenten. Sen är de slut, de känns som de gått så fort.  Samtiigt känns de som de varit förevigt. Jag mins knappt tiden  när jag INTE var kompis med natta och megan. Jag mins knappt hur de var att inte  ha teater.

De värsta är de känns som jag väntat på de här så himmla längre, nu är de här. vad fan ska jag göra nu då? nu måste jag göra något åt de. De finns inget som håller kvar mej här längre.....

Ska se på skolor i GBG nu.. just in case. är lite variation i alla fall. Men syo samtalet idag skrämde mej.  Snart är de hjär..snart är de slut. Snart kan jag inte ta mej upp med tanken på att jag kommer träffa megan,natta oxh fredrika vargie dag... kanske är vi..på helt olika kontinenter. Kanske flyttar jag bort från nästan allt som gör mej lycklig nu.. de är lite skrämande :(  
Kanske blir jag fast här..

But you'll think of me, you'll think of me...


I woke up early this morning around four am
With the moon shining bright as headlights on the interstate
I pulled the covers over my head and tried to catch some sleep
but thoughts of us kept keeping me awake
ever since you found yourself in someone else's arms
I've been trying my best to get along
but that's okay there's nothing left to say but

CHORUS:
Take your records, take your freedom
Take your memories, I don't need um
Take your space and take your reasons
But you'll think of me
And take your cap and leave my sweater
'Cause we have nothing left to weather
In fact I'll feel a whole lot better
But you'll think of me, you'll think of me

I went out driving trying to clear my head
I tried to sweep out all the ruins that my emotions left,
I guess I'm feeling just a little tired of this
And all the baggage that seems to still exist
It seems the only blessing I have left to my name
Is not knowing what we could have been
What we should have been
So

Take your records, take your freedom
Take your memories, I don't need um
Take your space and take your reasons
But you'll think of me
And take your cap and leave my sweater
'Cause we have nothing left to weather
In fact I'll feel a whole lot better
But you'll think of me

Someday I'm gonna run across your mind
But don't worry, I'll be fine
I'm gonna be alright
While you're sleeping with your pride
Wishing I could hold you tight
I'll be over you
And on with my life

So, take your records, take your freedom
Take your memories, I don't need um
And take your cap and leave my sweater
'Cause we have nothing left to weather
In fact I'll feel a whole lot better
But you'll think of me

Take your records, take your freedom
Take your memories, I don't need um
Take your space and all your reasons
But you'll think of me
And take your cap and leave my sweater
'Cause we've got nothing left to weather
In fact I'll feel a whole lot better
But you'll think of me, you'll think of me, yea

And you're gonna think of me,
uhm yea,
Oh someday baby, someday

I tried to sweep out all the ruins that my emotions left...


Take your memories, I don't need them..


Why you gotta break and make it feel so hard...



Första dagen av skola efter lovet. De är konstigt..jag mår illa.. åt nog frukost för snabbt eller något.
De var jätte hämskt dåligt väder nu när jag vaknade i morse, typ dimma. De gjorde allt lättare nu..verkligen.
NEJ posetiva tankar, posetiva tankar.. de kommer att gå fort:D posetiva tankar.. snart är de helg igen!

Cause I'm worth what I'll convince myself to be...


I can't keep a straight face and say this is not the end
Not if you want it its upon us and I wanna say it's sinking in
If I was hasty maybe I was rushed along
I won't move into little boxes and then not get the itch to move on

So think real slow
Don't forget that yes is yes and no is no
Melting prints of grass and snow
Means I may forget the way to get back home
Cause this is the end if you want it
This is the end

You're not the first thing in my life I've loved and lost
Yeah I've thought worse things that I might be less inclined to merely just shrug off

You'll take me home
Like my family did my father did I know
You'll think real slow
But don't forget the speed that I can go away
Cause this is the end if you want it
Yeah this is the end

I've been convincing myself that I'm worthwhile
Cause I'm worth what I'll convince myself to be

I met the devil and I stared her in the eyes
Her hair had scales like silver serpents
I a statue, stood there mesmerized

I took the fire escape and made it out alive
Yeah I still burn from time to time but I've a healing hand against my side

Blisters on my feet I crawled back home
Frozen from the sleet burned sand and stones
Nourished back to life by life alone
With one shake of the mane regain the throne

And I'd give you whats left of me if I'd held back...


But I know where I want to go...


I think I was blind before I met you...


'Cause I'm not leaving you anymore...


(de var bara länge sen jag satt och smågrät över den här)

This time, This place
Misused, Mistakes
Too long, Too late
Who was I to make you wait
Just one chance
Just one breath
Just in case there's just one left
'Cause you know,
you know, you know

[CHORUS]
That I love you
I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me
and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore

On my knees, I'll ask
Last chance for one last dance
'Cause with you, I'd withstand
All of hell to hold your hand
I'd give it all
I'd give for us
Give anything but I won't give up
'Cause you know,
you know, you know

[CHORUS]

So far away
Been far away for far too long
So far away
Been far away for far too long
But you know, you know, you know

I wanted
I wanted you to stay
'Cause I needed
I need to hear you say
That I love you
I have loved you all along
And I forgive you
For being away for far too long
So keep breathing
'Cause I'm not leaving you anymore
Believe it
Hold on to me and, never let me go
Keep breathing
'Cause I'm not leaving you anymore
Believe it
Hold on to me and, never let me go
Keep breathing
Hold on to me and, never let me go
Keep breathing
Hold on to me and, never let me go

Just one breath,just in case there's just one left...


Jag är rätt nöjd med min garderob ATM, de är bra. För oftast tycker jag att saker fattas som jag vcill ha. Nu är de bara en sak som fattas dock. Enhörnings tröjan från weekday. Sen har jag nog med saker tror jag. Mest nöjd är jag nog merd mina fina nya sommar skor <3.

Idag känns som sista dagen att ta de lungt på, imorgon börjar ångesten igen. Jag hatar de.. hatar söndags känslan. Vill bara ha sdslut på de!...vill ha sommar <3


Is this where I end, or is this where we begin?


Could you remind me to forget?....


I'm all in tonight, yeah I'm all in, I'm all in for life ...


Jag har massa jag borde göra idag, paka upp, rensa garderoben,plugga, läsa klart min bok, se klart mina serier, se mina fimer. fy fan vad mycket de var att göra kändes de som. Men de går nog fort så fort jag ätit något och tagit på mej kläder. Jag har dock fort ont i halsen pågrund av att jag tror jag blev uttrokad efter båten </3. Vatten är bra ibland imellan alkoholen och sockret..hum..

Båten var i alla fall jätte kul tyckte jag, även om megan var sjuk:( och jag och natta virrade bort oss ( de var dock väldigt roligt ändå) . De var väll lite obehagligt dansa men sen om man drukit tillräkligt så gör de inget ju, man slutar bry sig. Och alla man "dansade med" var inte helt hämska. Anyway.. de var kul.

Mallorca var underbart ändå <3, varmt och underbart att inte behöva bry merj med. Jag kunde basra njuta liksom, de var skäönt. Har uppdaterat HELA min sommar garderob. Skit bra! Dock s fick jag lite mycket tid att tänka. Tänka på de här med plugga vidare, de gfinns så mycket jag vill göra. jag skulle lungt kunna bo i spanien , makllorca ett tag och läsa spanska, jobba, bara köra runt på en moped. Jag vill bo i paris ett tag, lära mej franska, lära känna underbart kulturellt folk. Jag vill köra igenom europa och leva på ingenting. Jag vill bo i Italien ett tag, jag vill se hela världen.. upptäka hela världen. Bli en världsmedborgare.
Men jag vill ju fort bli skådespelare/regissör/producent. Om jag kommer in så kan jag satsa mer på de, om inte..kan jag åka iväg ett tag. Jag kan lära mej nya språk och..se världen. Sen försöka ordentligt.

Wake up, take a breath, remember why you're even breathing
You're still alive

'Cause that was the only time I ever found some peace


I liked you better when you lied..


(ska se spn hihi <3)

and he is just like gods masterpiece...



visst hatar man honom bara liiite mer, some just got it all. Men orkar inte sklriva idag..gör de imorgon.

Well I signed on the dotted line....


So if your night's sleep's interrupted ,your sleep's dreams get corrupted


Scars remind me just how far that I've come..


Nu är jag hemma..men bara i typ tre kvart till. Sen tar jag mitt pik och pack iväg till centralen och träffar mina älskade vänner <3 Vi ska till Åbo. Jag har då aldig åkt färja sådär.. så de ska bli kul! Har experten natta med mej( megan är väll halv expert med.. ) så jag är säkra händer.  Jag saknar mallorca lite, solen och folket.. värmen.. underbara palma. Men sen saknar jag mina vänner lite obehagligt mycket.

Dock gjorde den här resan mej lite osäker på vad fan jag vill, jag vill så mycket. jag har så stora drömmar.. jag har läst för mycket psykologiska böker. HAHAHA nej men skriver om de imorgon när jag kommit hem igen. Då har jag mer tid än nu på att filosofera. Ska skriva lista.humm. ni får se.

Jag har sätt så mycket Shakira, Ramos och torres...jag nästan saknar blondinbella och laila bagge..sorligt.

HAR KÖPT STUDENTKLÄNNING!

If you want to come on
You better meet me there
Cause I've got some countrys to own


they'll never, never, never take the summer from me...



Det e verkligen jätte fint väder här. Har varit runt 20-25 vargie dag nu. Utom i morse då de renga. Har haft många roliga upplevelser so far (jag låter som en tant men). Skriver om de när jag kommer hem på torsdag. MEN JAG LEVER.. so you know <3

ska skriva med:
GRATTIS MEGAN <3333 19 !! 

RSS 2.0