‘Cause every time I hear that melody, something breaks inside




Jag har inget riktigt skriva, jag har feber igen..vet fan inte varfär. Bara mår så himmla illa, så dåligt hela tiden. de kommer och går lite som de vill de där men oftast är de bara jobbigt.
Min ödla mår inte häller s¨bra, vi sitter här och ser halvdöda ut tsm. Dock trpor jag han har en av sinna "torrperrioder" när han bara är sådär. Så jag tror jag är den enda döende här.
De är fan obahagligt varmt här.. HATAR De...

The night is hard to get through...


Jesus Christ, that's a pretty face
The kind you'd find on someone that could save
If they don't put me away
It'll be a miracle

Do you believe you're missing out?
That everything good is happening somewhere else
With nobody in your bed
The night is hard to get through

And I will die all alone
And when I arrive I won't know anyone

Jesus Christ, I'm alone again
So what did you do those three days you were dead?
Because this problem is going to last
More than the weekend

Jesus Christ, I'm not scared to die
But I'm a little bit scared of what comes after
Do I get the gold chariot
Or do I float through the ceiling

Or do I divide and pull apart
Because my bright is too slight to hold back all my dark
This ship went down in sight of land
And at the gates does Thomas ask to see my hands?

I know you're coming in the night like a thief
But I've had some time, O Lord, to hone my lying technique
I know you think that I'm someone you can trust
But I'm scared I'll get scared and I swear I'll try to nail you back up
So do you think that we could work out a sign
So I'll know it's you and that it's over so I won't even try
I know you're coming for the people like me
But we all got wood and nails
And we turn out hate in factories
We all got wood and nails
And we turn out hate in factories
We all got wood and nails
And we sleep inside of this machine

Do you believe you're missing out?


It is our years. It will be our era


Nu ska jag snart ta mej ut i de jobbigt varma vädret (som ändå är behagligare än igår. Bara före att gå och lämna filmen jag glömdde av misstag igår. De var faktiskt misstag, jag glömmde vi hade den. De är alltid pinsamt läna tillbaka gammla filmer man glömt och behöva betala. Men de händer väll även dem bästa., sen ska jag och joss till vällingby. sen..måste jag nog fasn hem sova lite, lr inte..för att få normal rytm igen :(

det är samma syfte som jag haft med dig



jag sitter på ett tåg i en ödslig vagn
och det luktar lite dig om mig.

jag har en ambition
att jag ska bort nånstans

det är samma syfte som jag haft med dig

jag blev trött på mig själv
jag blev så destruktiv
och du fick inte följa med


jag har en situation
med ett annat liv
och du har ingen del i det


jag ska ingenstans
jag bara bryter lite is
det sägs att allting vänder
och det stämmer väl på sätt och vis

när en stannfågel ger sig av

jag bor enkelt igen
det är lite tomt ibland
men jag saknar ingenting akut

jag låter saker ta tid
jag har en öppen hand
det här är slutet på en lycklig början


i en annan del
av samma avlånga land
där löven inte fallit än
hösten tar sin lilla tid ibland
jag kanske tittar till en gammal vän

jag ska ingenstans
jag bara bryter lite is

det sägs att allting vänder
och det stämmer väl på sätt och vis
när en stannfågel ger sig av


jag har lämnat mina rader
så länge jag minns
med ett tvivelaktigt mål


för att du syns överallt
är det inte säkert att du finns
det är en konst att bara fylla hål


jag minns vad jag minns
och jag har glömt vad jag glömt
det behöver inte ens ha hänt

det kan ha varit länge sen
men jag kan också ha drömt
det är en känsla som jag alltid känt


jag tror det lugnar sig nu
alla tvära kast
det lilla hjärtat det pulserar än
jag har suttit här och lyssnat
till en sträng som brast
nu har jag lust att ta ton igen

jag ska ingenstans
jag bara bryter lite is
det sägs att allting vänder
och det stämmer väl på sätt och vis

när en stannfågel ger sig av

SPANIEN! <3


SPANIEN VAN WORLD CUP, DE VAN VAN VAN VAN VAN TRALALALA VAAN ! 

JAG BUGAR MEJ FÖR IKE FUCKING CASILLAS... som fick mej börja böla <3

Han, Villa och Ramos gör de spanskka matcherna för mej  <333



destroy the spineless


Where nobody knows, if it's night or day.


















Won’t deny everything can’t last.

När de kommrer till de där som jag skrev förut, att de kändes som folk inte inser jag flyttar. Så har jag tänkt på de rätt mycket, och jag har även slutat bry mej. De flesta som jag trodde skulle bry sig mer som inte gör de kom jag på att de är för vi har inte brytt oss om varan på länge. De som en gång var en riktigt bra vänskapo har inte varit de på nästan halvår. De här personerna känner inte längre mej, vi pratar inte om något och vi är inte längre specielltr lika. Våran vänskap skulle vara död vare sig jag stannat eller inte. Även om de är sorligt att inse de, att vissa vänner du trodde du havt nu inte alls betyder lika mycket längre. De är dock lättare att inse de, för då behöver man inte bry sig riktigt. Menar vi är väll fortfarande vänner, vi kan prata lite då och då. Men de är inte så att man riktigt bryr sig ändå. De är synd, men så är de väll. 
Andra har jag märkt jag kommit nämre nu, de är de jag kommer sakna. Dem som jag faktiskt kan prata med nu, som jag litar på. Som vet vad som händer, men jag vet också att de personerna kommer vara med mej ändå. Vare sig jag är här, eller på andra sidan jorden. Och de är jag glad för. Glad jag hittade dem, glad jag kommer sakna dem. Glad de inte försvann. 

Så I guess jag släppte taget om några gammla vänskaper som jag hållit för hårt tag om, jag har växt ifrån de här personerna länge sen. De är igen idé att ens låssas de är något mer än ytlig vänskap. 

De jag är lite sad med är de personerna jag just lärt känna, för de kommer jag kanskle aldrig komma nämre än så här. Men så hät är väll hellt okej med. 

En posetiv sak med all this är att jag börjar må bättre, på riktigt nu. SÅ nu är jag klar med mitt djupa inlägg.

Slip inside the eye of your mind
Don't you know you might find
A better place to play
You said that you'd never been
But all the things that you've seen
Will slowly fade away

So I start a revolution from my bed
'Cause you said the Brains I had went to my head
Step outside the summertime's in bloom

Stand up beside the fireplace
Take that look from off your face
You ain't ever gonna burn my heart out

So Sally can wait, she knows it's too late as we're walking on by
Her soul slides away, but don't look back in anger I heard you say


So if you feel like your soul is dying and you need the strength to keep trying


Nu har jag tagit över actions till den här datorn så jag kan uppdatera härifrån utan att bytta layout. För jag gillar den jag har nu så de är bra i alla fall. Annars skulle de nog ta ÄNNU längre tid innan jag tog mej tiden att uppdatera här.

Just nu sitter jag och lyssnar på mallorca playlisten jag och joss har på Spotify. Jag saknar de, vill åka tillbaka och ha samma liv som jag hade där. Vill inte flytta till usa (jo de vill jag). Just nu vill jag sitta i en lägenhet och se ut över medelhavet med Josefine. Vara full i en vecka till,träffa trevliga britter och glömma bort svenska för ett litet tag. Men samtidigt är jag pepp på att flytta. Tror allt har ändrats nu, de är inte likadant som de var när jag åkte härifrån. Allt man behövde var kanske någon som puttade en i rätt rikting.

De är synd flytta nu dock, nu när jag faktiskt känner mej nära vissa personer.. mer än jag gjort förut.
Men de blir awesome.

Growing up wont bring us down


Photograph, remembering the summer
it takes me back,
to Southern California.

where the girls would all pass
on the boardwalk and laugh
at our desperate attempts and our sunburned backs
we never had a chance, i remember that
and no matter what we do,
well never lose what we had growing up.

Wont bring us down.
Yeah, growing up,
it wont bring us down,
growing up wont bring us down
growing up wont bring us down

graduate, whats a kid to do now?
Get away, yeah-ah.
Weve got so much to prove.
Cause its time to move on
and im stuck to let go,
but then Wonderwall comes on the radio,
i flashback to the night in your parents yard,
when we drank too much and we talked about god...

Growing up, wont bring us down.
Growing up, it wont bring us down.
Were in this together,
Yeah, well make it somehow,
nothings gonna stop us now...
growing up wont bring us down
growing up wont bring us down
growing up wont bring us down
oh-oh-oh

photograph, oh give me something to remember

Growing up, wont bring us down.
Growing up, it wont bring us down.
Were in this together,
Yeah, well make it somehow,
nothings gonna stop us now...
growing up wont bring us down
growing up wont bring us down (wont bring us down)
growing up wont bring us down (wont bring us down)
growing up wont bring us....... down.


Nobody can be your best friend if you can't be your own.



Jag har egentligen MASSA att skriva för de har hänt så mycket. På resan och när jag kom hem. Men jag har igen riktig lust.
Spanien van igår <3 igen!  Första world cup på skit länge de kommit så här långt. Got to love that!

Jag hade jätte kul med natta på metro i fredags <3 Vet inte om jag ska skriva allt som hände men de var en mycket intressant kväll. De känns lite surt hon åker iväg i 3 veckor </3.
Ännu mer surt att jag flyttar ivög, ifrån henne <3

Och de är surt att flytta ifrån Joss medm efter resan nu känns de jobbigare :(.
Men faktiskt så är jag fortfarande fett pepp på att flytta <3.

And you won’t ever find another who’s even half as good as me

Jag har inget PS och inga bilder jag kan ha så ni får vänta med riktig uppdatering..  
idag har jag suttit på tumblr och stirrat på SPN och  spanska landslaget bilder. So I'll leave you with this:
ninjafarts:  (via ONTDer burymyregret) kind of mean, but funny nonetheless   HHAHAHAHAHAHA OMG! THATS SO FUNNY!











RSS 2.0