I know the shape of your hands because I watch them when you talk



(så fin kärleks text<3)

I feel so helpless now, my guitar is not around
And I'm struggling with the xylophone to make these feelings sound
And I'm remembering you singing and bringing you to life
And It's raining out the window and today it looks like night

You haven't written to me in a week I'm wondering why that is
Are you too nervous to be lovers, friendships ruined with just one kiss
I watched you very closely I saw you look away
Your eyes are either gray or blue I'm never close enough to say

But your sweatshirt says it all with the hood over your face
I can't keep staring at your mouth without wondering how it tastes
I'm with another boy; he's asleep, I'm wide awake
And he tried to win my heart, but it's taken time

I know the shape of your hands because I watch them when you talk
And I know the shape of your body 'cause I watch it when you walk
And I want to know it all but I'm giving you the lead
So go on, go on and take it, don't fake it, shake it

Don't second guess your feelings you were right from the start
And I notice she's your lover, but she's nowhere near your heart
This city is for strangers, like the sky is for the stars
But I think it's very dangerous if we do not take whats ours

And I'm winning you with words because I have no other way
I'd love to look into your face without your eyes turning away
Last night I watched you sing because a person has to try
And I walked home in the rain because a person cannot lie

do do do do do,
do do do do do,
do do do do do,

Love grows in me like a tumor...


nu har jag just fixat om en av mina gammla t-shirtar så den ser bättre ut. Kom hem tag sedan från V-by opch ska snart börja med psykologin. gissar på jag måste ut opch övningsköra sen med. Känns bra ha mycket att göra så jag slipper sitta vid dator. Allt jag brukade tycka var kul vid datorn är..inte roligt längre. de här är de enda som ens känns värt de liksom. Så jag bloggar sen försöker jag sysselsätta mej. Nu är de det sista arbetet. Bara ett kvar.. sen är jag klar.  Sen är de sommar.. sen är de ännu mer jag måste sysselsätta mej med. Tills jag åker i alla fall. Önskar jag jobbade.

But till then tramps like us, baby we were born to run


I'll love you with all the madness in my soul


We'll run till we drop, baby we'll never go back


Jag ska snart klä på mej och fixa mej..fört gå till skolan. SISTA VECKAN! sista veckan jag får hata min skola lite för att de byggder för dörren. Ja idag ska vi liksom tränna på atyt springa ut. Skit kul... grillad student elev någon?
Men nu är de bara vecka kvar.. och bara 84a dagar kvar till La.
De är bara tre veckor till magaluf <3 Jag ser så sjukt fram emot de.  ser fram emot hela sommarten faktiskt. Även om den nog inte blir så lång för måste åka rätt tidigt.

I could stay here all day but that's not how you feel..


What did you find that could leave you walking by?


So why do you leave these stories unfinished?


Idag har jag varit på rallybannan med min mor hela dan och tittat på medans hon körde. De är en av de där underliga sakerna som hon får för sig att göra nu när hon är 50..köra rally. De var riktigt kul faktiskt´, att se på. Och hon hade bra så tror de var en bra mors dag i alla fall.
Annars så är jag fortfarande gräsligt trött..synd:( blir jag sjuk nu blir jag fan upprörd. De är inte riktrigt helt okej.
Har i alla fall laddat hem star trek <3 tönt som jag är. Sitter nu ser family guy medans jag väntar. 
Jag såg den där the imaginarium of doctor parnassus igår. Den var..förvirrande. Men ändå väldigt väldigt bra måste jag säga. Gillade alla i den verkligen. Utom kansker lily cole.. hon borde hålla sig till vara modell.  

I heard the voices of friends vanished and gone


At night I could hear the blood in my veins


Nu kom jag ENTLIGEN hem.. en liten stund. Inte för joss svarat i telefon så jag vet inte hur de blir
ska i alla fall slå in hennes present nu och så funderar jag på att ta ett bad..läsa lite..ta de lungt. Huum De skulle vara mysigt <3

Igår var riktigt riktigt kul. Jag och Natta är bäst på våra utekvällar. Vi hamnade i hagsätra..liksom. De är fan som åka till västerås. Andra sidan världen! vi hade dock kul där..trevligt folk.  Vi gick sedan ,så jag slapp sitta haövnaken för jag suger på klädpoker, för att ändå komma hem typ fem. Då vatit uppe nästan 23 timmar. awesome.. fortfarande kul <3 blev inte ens fattig.

I was unrecognizable to myself...


And dream about things that I cannot say


At Cavanaugh Park
Where I used to sit all alone in the dark
And dream about things that I cannot say
you always said destiny'd blow me away
and nothing's gonna blow me away

At Cavanaugh Park
Where you used to take me to play in the sand
And said to me, "Son, one day you'll be a man
And men can do terrible things."
Yes they can

And there was never any place
For someone like me to be totally happy
I'm runnin' out of clock and that ain't a shock
Some things never do change
Never do change

At Cavanaugh Park
We used to get high
Watching teams as they fought
They loved my friend Adam
But he always got caught
Man, that kid made fucking up look cool
Aren't we all so cool now? no

And there was never any place
For someone like me to be totally happy
I'm runnin' out of clock and that ain't a shock
Some things never do change
Never do change

Never do change
Never do change
Never do change

At Cavanaugh Park
Where I used to think that my life would be good
And I would do things that I thought that I should
And no one's gonna tear me down

And there was never any place
For someone like me to be totally happy
I'm runnin' out of clock and that ain't a shock
Some things never do change

And there was never any place
For someone like me to be totally happy
I'm runnin' out of clock and that ain't a shock
Some things never do change
Never do change

For someone like me to be totally happy


du kommer aldrig att behöva ljuga igen...


Idag fyller min BFF Josefine 19 år <33

Livet förändras vart jag än går
och det kommer kanske inte alltid vara vi två
Bara så länge det finns stjärnor över oss
och bara sålänge våra hjärtan klarar av att slå

Denna pojken har aldrig riktigt
sett någon i ögonen
och jag förstår om du skulle träffa någon bättre sen
Men månen är död när jag tänker på det
och himmlen är gjord av sten

Så många broar jag bränt,
ingen tog mig riktigt över, nej
men jag går inte isär
när jag går med dig

Jag vet ett berg dit jag brukade gå
det är så vackert där,
nästan som en tavla
nästan som en tavla över rätt och fel
för man ser gårdakvarnar men
man ser skiten med

Jag har inga starka armar att bära dig på
jag är inte mycket, inte mycket att titta på
men du kommer aldrig att behöva ljuga igen och
du kommer aldrig behöva se mig ligga död på vägen..

Så många broar jag bränt,
ingen tog mig riktigt över, nej
men jag går inte isär
när jag går med dig

Så många vänner jag känt
ingen som jag riktigt behövde, nej
jag har aldrig varit normal
bara när jag går med dig

Så många broar jag bränt,
men jag går inte isär
när jag går med dig








And dream about things that I cannot say...


Jag ska snart börja  smsa folkk..fixa mej..kanske hinner jag sova en timme med utan känna jag inte hinner med allt annat. I alla fall så avslutade jag ännu en kurs idag, bara typ svenska och kultur idé historia kvar nu sen är allt klart. Sen tar jag studenten och kan bara se fram emot flytta ifrån svergie till USA. Jag kom just på.,. jag slipper snö och slask..

You give me hope, and hope it gives me life


Any control I thought I had just slips right through my hands...


NU har jag sätt en av de värsta Criminal Minds avsnitten.. och idag avslutade jag min engelska kurs. Nu är de snart slut..nu kan man snart slappna av. Eller nej flr måste rå plugga till kör provet då... de känns dock bättre än de här. De känns lättare. jag vet inte, ska sätta jacks på högsta volym nu och blunda ett tag. De är faktiskt riktigt underbart bara ligga och lyssna,

88 dagar kvar
Om 88 dagar bor jag i LA.
Efter Criminal minds avsnittet kändes de sådär helt ärligt.. men ändå.

Long as she gets somewhere she knows


holds the most delicate of darknesses.

We were driving to your funeral
and our father was not crying
because he has a way
of tying ribbons around grief.
It was the year we learned
the piercing that prefaces the blood
holds the most delicate of darknesses.
Then it was the year we opened
all our faucets & waited for the sea
to bleed to death. Then it was the year
we set fire to your mitt. Then, suddenly
the year we started to believe
every thorn was just a bridge.
Then the year all we talked about
was boxing. Then the year
my stomach hurt all year, & then
the year no one spoke of you.

If there were an antonym for suicide
we could all choose when to be born.
I would have been born after that day
so I could not remember you.
So my fingers would stop pointing
at all the things that aren’t there.

  1999 by Kevin A. González


Some things I'll never know..


I can feel the pressure...


(Jag känner mej stressad.. allt känns jobbigt. De känns som de går över imorgon om jag bara får en helg. Eller nästa vecka när allt är slut)

Oh, I thought we were talking about things that didn't matter.


(just so funny)

Do the Helen Keller and talk with your hips.


And the best is no one knows who you are.


I got the breath of the last cigarette on my teeth,


Jag ska snart sätta på mej linser,göra ett försök fixa mitt värdelösa hår och sen springa iväg till min studentskiva <33 lr till t-bannan i alla fall. Jag ska försöka bli lite peppare igenom att lyssna på lite musik nu, jag är inte opepp bara jobbig dag. Som tur att jag är ledig imorgon typ <33 FAN VA SHÖNT! behöver inte bry mej liksom. Måste se hur mycket pengar jag har. Men vågar inte,...HAHAHA hatar sånna dagar. 

Today was one of the days when.. jacks mannequin saved my life <33

I live a lifestyle full of first impressions.



Jag gillar när man känt någon länge, och de altid sagt att håkan hellstöm inte kan sjunga. Sen vi var riktigt riktigt små. Men sen plötsligt ser man på facebook att hon ska gå på hans konser. Man tänker: jaha? missade jag något lr?
Hatar när de händer.  Men sen vet vi ju alla att man ändras, ens smak ändras hela tiden. thats life.
Lite synd jag inte kan se håkan för är i USA då :(  

NU håller jag på med att skapa en ny hotmail, har haft min för länge nu :( de är bäst att byta. Plus så kan jag inte ha den i USA känns så barnsligt.

I am bound to my vague memory of you.


I have forgotten your face, I no longer remember your hands.


Summer pain me; because of you

Love by Pablo Neruda

Because of you, in gardens of blossoming 
Flowers I ache from the perfumes of spring. 
I have forgotten your face, I no longer 
Remember your hands; how did your lips 
Feel on mine? 

Because of you, I love the white statues 
Drowsing in the parks, the white statues that 
Have neither voice nor sight. 

I have forgotten your voice, your happy voice; 
I have forgotten your eyes. 

Like a flower to its perfume, I am bound to 
My vague memory of you. I live with pain 
That is like a wound; if you touch me, you will 
Make to me an irreperable harm. 

Your caresses enfold me, like climbing 
Vines on melancholy walls. 

I have forgotten your love, yet I seem to 
Glimpse you in every window. 

Because of you, the heady perfumes of 
Summer pain me; because of you, I again 
Seek out the signs that precipitate desires: 
Shooting stars, falling objects.


I miss the years that were erased...


Nu är jag seg:(... min syster kom just hem och påpekade de var fint väder. När jag sa att jag varit ute hela den (plus typ hela igår) så sg hon på mej och sa:; de syns inte. Så kul när hon kommer hem. Hysteriskt
(fast jag älskar henne..för jag måste)
Har just skrivit klart min psykologi,väntar på anna ska svara smset annars får jag leta upp lappen med mailen:(
Har spenderat resten av dan(till typ tre) med Natta och megan i solen <3 och igår var de kryssning. JÄTTE KUL <3
Börjar tycka de är lite synd vi snart tar studenten.

The broken locks were a warning you got inside my head


I am here still waiting though i still have my doubts


The broken clock is a comfort, it helps me sleep tonight


Jag ska snart skynda mej upp och fixa mej för att offra min sovmorgon bara för jag ska till ambasaden. De är visserligen kul att jag ska till ambasaden. Allt är så verkligt de är nästan lite skrämmande nu.  Fast ambadsaden är skrämmande i sig, fy fan. Spec amerikanska, de är så..överdrvet. Well pappa är snäll och följer med mej ditt.
Sen är de skynda tebax till skolanm och svenska redovisning. yippie.

It's just so real the way it lingers


Doesn't mean a thing if it's without you...


it’s some stupid fucking romance novel shit with a creepy stalker.




"Yeah, I’ll admit it, I hate Twilight too. They told me it was gonna be a movie about vampires, and I was like ‘Fuck yeah, we’re in a horror movie with this shitty pop song I wrote!’. Then I found out it’s not a horror movie, it’s some stupid fucking romance novel shit with a creepy stalker. And they play baseball to our song. What the hell?

/Någonav dem i Muse... troligen sångaren.. I'm not sure.

MEEEEEEN! klockren <3
Är för trött för att skriva påriktigt.. so sorry. Jag vet inte varför jag är trött häller..bara är.
Hade barn och teater idag, de var riktigt riktigt kul. Söta barn faktiskt <3 trodde vi inte.


I run my life or is it running me...


And when it all starts coming undone...


This world keeps spinning faster...



Jag är så himmla trött, kunde inte sova igen. Men får skjuts till skolan så ska väll ta mej upp och gå snart. eller i alla fall börja fixa mej.
Barn och teater imorgon och på onsdag. Vet inte riktigt vad vi gör sedan. Är de typ slut sen? well måste skriva kultur och idé historia i alla fall.
Sen är de amerikanska ambasaden på torsdag :( HAr ni sätt den? de är typ grindar och vakter och skit. De swka alltid överdriva så mycket. Dramaqueens.

I get a little lost, a little out of my element



Scared of love, but scared of life alone


But I'm not gonna wait for you forever this time



Jag sitter och skriver om Depression. De fick bli mitt psykolgi B.
Jag älskar ändå psykologi, sitta och läsa om allt de här är verkligen intressant. Samtoidigt så är de riktigt tråkigt att skriva. Kanske för de känns som jag gör fel utan att de riktigt går. För man får göra lite hur man vill ju. Kanske tar jag för mycket fakta. neej fan hatar skriva skol arbeten :( Men snart är de slut. De är två veckor!  sen är de helt slut nästan. <33

Just when you think that love will never find you...


Seems I was walking in the wrong direction
I barely recognized my own reflection, no
Scared of love, but scared of life alone
Seems I've been playin' on the safe side baby
Building walls around my heart to save me, oh
But it's time for me to let it go.

Yeah, I'm ready to feel now
No longer am I 'fraid of the fall down
It must be time to move on now
Without the fear of how it might end
I guess I'm ready to love again.

Just when you think that love will never find you
You run away but still it's right behind you, oh
It's just something that we can't control

Yeah, I'm ready to feel now
No longer am I 'fraid of the fall down
It must be time to move on now
Without the fear of how it might end
I guess I'm ready to love again.

So come and find me
I'll be waiting up for you
I'll be holding out for you tonight

Yeah, I'm ready to feel now
No longer am I 'fraid of the fall down
It must be time to move on now
Without the fear of how it might end
I guess I'm ready, ready to love again.

This ain’t all it’s cracked up to be...


I’m just scared, you’re lonely ...


It’s never as easy as we believe...



Nu har jag och BFF Joss officielt bokat en resa till Magalluf den 20 juni till den 29 juni. Nio nätter på Mallorca.
Ja ja de är jätte svenskt av oss att åka till Magaluf, för de gör ju alla svenskar men just därför kändes de som ett rätt bra val. Eller...de kändes som de inte kunde vara så dåligt om de var så många där. Ni fattar, otoligt pepp på de faktiskt <3 Kommer bli awesome!

Jag köppte igår ett par sommarbyxor fråm H&M <3 Joss köpte tygskor på din sko. Även fast vi inte hade några pengar. Idag ska hon troligen komma över ikväll äta upp chipsen vi glömde äta igår och se hooligans med mej. Tills dess ska jag plugga,skriva psykologi :(

And I hope you're happy wherever you are...


Whatever it is out there that you were missing here...


(HAHAHHAHA)

And I hope it's everything you dreamed your life could be....



Jag är välldigt glad för idag är nog första kvällen jag sovit till jag skulle vakna. Intre vaknat klockan sju eller sex och undra varför. Men sen gick jag och la mej sent igår så kan inte riktigt veta om de var därför hum.
Ska sanart börja fixa mej och sen gå och träffa joss i åkermyntan för att åka till kista, borde nog gå och ta ut pengar med..hum. Well ikväll ska vi boka resa! awesome..skit pepp på de.
Vi ska grilla med, för de verkar bli fint väder nu.

My heart sinks to my feet...



Kom just hem från bion, eller ja från bussen som togf mej hem från kista. De var faktiskt riktigt kul. Fick lite shopping mania när jag kom ditt faktiskt, men väntar till imorgon..ellewr idag? när jag ska ditt med Joss istället. De känns bättre än att köpa de när jag är själv, oftast ångrar jag mej bara då.

Filmen, ja vad ska man säga om filmen. Den var bra. Men inte asbra eller fantastisk. Bra är de perfekta ordet för hur den var.
Ibland var den riktigt fin, de var en fin historia och fin musik. Men sen kom miley cyrus..som jag avgudar.. men hon kan INTE spela teater. Kvinnan har en känsla och de är verklighen irriterande. Liam var inte SÅ bra skådis häller.. nej de blev bara dåligt då. Men pappan och brorsan <33 love them. De gjorde filomen värt de.
Jag grät, jag hatade den, jag skrattade...de var en Bra film. Jag var inte wowed. Lite besviken till och med. Miley bör hålla sig till musiken. De är hon bra på. Sorry hun.

Tycker dock filmen helt klart är värd att se.  Även fast själva kärlekshistorian är lame,går för snabbt och helt förutsägbar.


When it all amounts to nothing in the end.


So shine the light on all of your friends


(jag och natta<3)

I won't worry my life away...


Idag har varit lite av en konstig dag, den har varit seg samtidigt som den har varit rätt bra, För jag har hunnit fixa mina läxor som jag behövde göra. De är jätte bra för de var typ fyra år sena. började med på psykologi läxan. Nu ska hag fixa mej och sen ska jag åka till kista för att se the last song med natta !<33 de ska bli kul. hoppas verkligen den är bra. annars är de bara kul för der är miley.

Imorgon ska jag till kista med bff joss och så ska vi grilla på kvällen vara vuxna <33 De blir säkert jätte bra..hoppas på bra väder bara. Blir en lyckad helg de här ska ni se <3

And the truth that makes us laugh will make you cry,...


Can't you see the faces melting as the sun rains from their eyes...


Sunshine, I'm beginning to like this


Time slips to nothin' and I'm better than I've ever been


'Cause all I wanna be is the minute that you hold me in...



Nu har jag sätt alla mina serier för idag. Big bang och HIMYM är som vanligt awesome <3 roliga och lätta att se på . 10 orsaker är lika kul, lite mesig tonårsserieig som vanligt <3 Med många bra quoats.
OTH å andra hand..är en ständig besvikelse nu. De och 90210. Jag vet inte varför jag bara måste måste måste se de.För de KAN bli bra och då missar jag de ( plus så avgudar jag fort marken James lafferty och sophia bush går på <3)
Men annars är jag trltt,sjuk och allment illamående. De blir nog bättre sen.. när jag villat lr..vet inte hum.

I can't get away and you will never leave me..


Should we find a way to start without the mess we've made this far


Keep it real, keep it simple...


Idag började inte bra, mitt ena öga är typ en golfboll och jag spydde upp min frukost :(
Får se om de blir tillräkligt bra för att ta mej till teatern, border snart börja fixa mej då och just nu vill jag inte gå någonstans. Jag börjar bli orolig. Fast de är bara två dagar efter de här sen får jag va sjuk hela helgen <3.Nästan..får bli frisk en stund någon dag och gå se the last song med natta <3.  Och boka resa med joss.
Men just nu måste jag försöka ta mej upp..snart,.
Kommewr på mej själv att läsa prez hilton nyss, HATAR PREZ. Äklig ursäkt till människa. 


For she outshines anyone...


Alltså alla har vi ju våra förebilder right? Ni har säkert också någon känd, smart,bra person som ni ser ständigt upp till. Jag brukar nog säga att jag har två st. Men den som är den största inspirationen för mej.
De är den underbara, fantastiska, begåvade, obegripligt vackra och även omöjligt trevliga (verkar de som, hon känner ju alla..alla älskar henne),

Sophia Anna Bush.





Give my gun away when it's loaded....



De är snart slut, bara en föreställning kvar nu på söndag sen är frilagda slut. Samtidigt som de är skönt att slippa va i skolan till typ tio så är de sorligt. För de är sistya ever, de känns lite konstigt. Tre årkänns plötsligt väldigt lite liksom.
Allt har gått bra, alla verkade gilla pjäsen. Jag är nöjd och glad, älskar de verkligen. Blir lika säker på att jag vill jobba med  de här. Jag vill jobba med film visserligen, men att bli skådis i alla fall. Och vill man något tillräkligt mycket så.
Nu ska jag se ikapp  OTH,Glee och Supernatural <33 känns underbart ha de bästa serierna. Har 90210 och 10 orsaker att hata dig med. Men... de är inte lika högt prioriterade.

Var just i vällinby, jag har en slags hat kärlek till de. För nu har de så mycket bra affärer att jag älskar de men fortfarande så suger  de med typ..mat. Men kom fram till...de finns massa kläder jag vill ha!

Så saker jag ska göra nästa vecka:
Boka resa med joss
Tvinga henne till vällinby med mej! ( ska smsa henne nu)
Försöka få med mej någon att se the last song! ( smsar min superstar natta som köar till idol nu )
Skriva mejl till CSU på engelska
Skriva mejl till de andra tjejerna.
Skriva psykologi
Försöka fixa om vi kan ha grillfersten.
Skriva svenska.

Oj oj känns mycket nu.

MEN LYCKA TILL NATTA <333

Love burns brighter than sunshine ...



Jag är så trött...jag borde sova. Snart så snart så..vill ha lite liv innan. Kommer inte lyckas se OTh...får se de på lördag. Får se allt på lördag. Blir mycket att see... vilken underbar dag de blir <3

Love burns brighter than sunshine ...



Jag är så trött...jag borde sova. Snart så snart så..vill ha lite liv innan. Kommer inte lyckas se OTh...får se de på lördag. Får se allt på lördag. Blir mycket att see... vilken underbar dag de blir <3

And every heartache makes you stronger.


Time to tell me the truth
To burden your mouth for what you say
No pieces of paper in the way
Cause i cant continue pretending to choose
The opposite sides on which we fall
The loving you laters if at all
No right minds could wrong be this many times

My memory is cruel
Im queen of attention to details
Defending intentions if he fails
Until now, he told me her name
It sounded familiar in a way
I could have sworn i'd heard him say it ten thousand times
If only i had been listening

Leave unsaid unspoken
Eyes wide shut unopened
You and me
Always between the lines
Between the lines

I thought i thought i was ready to bleed
That we'd move from the shadows on the wall
And stand in the center of it all
Too late two choices to stay or to leave
Mine was so easy to uncover
He'd already left with the other
So i've learned to listen through silence

Leave unsaid unspoken
Eyes wide shut unopened
You and me be
You and me always be

I tell myself all the words he surely meant to say
I'll talk until the conversation doesn't stay on
Wait for me i'm almost ready
When he meant let go

Leave unsaid unspoken
Eyes wide shut unopened
You and me
Always be
You and me
Always between the lines

In every cloud there's a silver lining


Jag är egentligen för trött, har för lite tid och borde i allmenhet inte skriva nu. Men jag misstänker att jag inte kan skriva i kväll för jag misstänker att vi kommer köra tills skolan blir låst klockan nio i lkväll. Vert inte riktigt hur jag känner..ingen riktig huvuvärk eller så. Är bara trött... man tycker jag borde ha ont i fötterna..hum..ska kanske ta med tofflor. I alla fall mysigas strumpor.  Well.. hoppas folk kommer på uppstelen i alla fall. De är rätt många nu med:D

Ska bli skönt att bli klar <3  

Like you're slippin' through the cracks


For me it happens all the time...


Picture perfect memories scattered all around the floor
Reachin' for the phone 'cause I can't fight it anymore
And I wonder if I ever cross your mind
For me it happens all the time

It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now
And I don't know how I can do without
I just need you now

Another shot of whiskey can't stop looking at the door
Wishing you'd come sweeping in the way you did before
And I wonder if I ever cross your mind
For me it happens all the time

It's a quarter after one, I'm a little drunk and I need you now
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now
And I don't know how I can do without
I just need you now

Guess I'd rather hurt than feel nothin' at all

It's a quarter after one I'm all alone and I need you now
And I said I wouldn't call but I'm a little drunk and I need you now
And I don't know how I can do without
I just need you now

I just need you now

So I learned to listen through silence...


I tell myself all the words he surely meant to say


No right minds could wrong, be this many times



NU ska jag snart ta mej upp och fixa mej innan jag måste gå till bussen för åka till skolan. Idag blir de en lång dag, Madde och joss har sin skiva. Som nu är på mango uppenbarligen. Humhum.. måste se om jag har allt jag måste ha med!...senatre hinner jag nog de.

Vi har frilagd vecka nu, Vilket betyder jag inte vet hur ,ycket jag hinner sitta här när vi har massa göra innan föreställningarna som börjar på torsdag. Är faktiskt nervös nu när jag tänker efter. Kommer dock bli shönt att ha de över sedan. Även om de har varit jätte roligt så. 

The sadness would get bored and go away


Hummm..jag vet inte..vad jag ska säga om de där riktigt...
de är ju....gräsliga. Och måste vara jobbiga att gå i!

so you miss the feeling when you step outside..









and it gets so lonely..


(ibland behöver man en molning lördag och en systemkamra)







RSS 2.0