I guess we'll never know why sparrows love the snow



Okej såå, mitt internet vill inte funka. De på mitt rum vill säga. De funkar för jess men inte för mifg, så vi har suttit och stirrat på tyra banks show och annat som är lika crappy. Väntat på Gossipe girl och  segat. Vilket var rätt skönt för vi kunde prata rätt mycket. Min papppa åker inatt dock så är med honom nu. Eller jag plarrade mitt lazy ass ner till starbucks ( got to love starbucks. De är awesome. ) för vänta på honom. Dricker kaffe (som jag börjar gilla) och skriver här. Skrev med på Facebook till mina kära vänner <3. Är allment glad just nu, ångesten dog efter jag träffade bri och vi gick för leta efter bussarna.
Efter de blev allt bara bra. Träffade massa trevligt folk, gick på ett ,möte i skolan och sen åkte jag med jess till Jack and the box. Som är ett av många ställen där jhag uppenbarligen MÅSTE! äta. För de är crazy onyttugt och crazy gott. De var flera st mer så jag kommer gå upp till 20 kg.
Hon bjöd med mig till thanks giving med, och var glad för jag drack. Lr för jag ville festa.

Alla kommer åka bort nästa helg för de är labor day. De kommer va typ 4a personer kvar här. Lite sad kanske.
Men jag hittar nog något kul, någon jag kan va med.
Hinner nog inte skriva om ALLT som hände men de där räker.
Desingen hatar mig brtw.. men de får va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0