I cannot pretend that I felt any regret


Jag sitter här, helt ensam typ. Ellrer tjejen i rummet brevisd är faktiskt här så jag kan inte säga jag är helt ensam.  Men  hoin gick just till lektionen. De andra åker sen  efter de gått i skolan.  Ska väll leta upp de som ska stanna, de är säkert någon. För de är inte en sån stor hellg. Men många är rätt typ.."homesick".
De har varit soroity och frat week här nu. Vilket faktiskt var rätt kul. Även fast alla säger att de bara är pengar för att festa. Får väll se hur dyrt de var. Har inte så mycket pengar.
Nu ska jasg slutra se på Steve wilson, gå äta lunch. Sedan ska jag gå och handla och efter de sätta mej på amazon och betställa böker.
Imorgon ska jag till Jess och se på bio med henne. Ska bli jätte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0