There is a light that never goes out


Sorry för jag varit så frånvarande och tyst men nu ska jag sluta. Ska uppdatera och ge her allt sallt allt nu.
Ett, jag känner mig förolämpad att jag inte fått carepacked av mina vänner.. just saying.. JUST SAYING! jag är på andra sidan atlanten och mina vänner som har vänner 2 timmar bort får mer än mig.
Och jag har inte fått ett enda paket med marabou choklad och glada bilder. JUST SAYING.. ingen av er ärt på min plus sida bitches.

Okej ska sluta vara krävande.  Jag har haft en bra vecka, rätt så anway. Några moments av hem längtan.
Fest på ett frat house och med vollyboll laget. BBQ med en av ststerhood sakerna. I veckan är de skid klubben och kanske möte med rugby killarna (som jag övertalade Fotboll var bättre än amerikansk fotboll). 
Varit och bowlat med Jessica, bree, sayaa och Serra.  
Imorgon är de skola med, men de är kul..inte så jobbigt faktiskt. De är roligt faktiskt. Sen är de lite springa mellan saker men de är skönt ha aöllt klart.
På onsdag är skidmötet och får se hur de blir i helgen... för de kanske skulle åka upp till stugan. hum hum Easy A på fredag anyway. Och måste fira sayaa.

OMG NYA GOSSIPE GIRL IDAG! OCH 90210.. Jag dog lite över GG.. de kommer bli awesome sesong. Nu är de entourage och sen soova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0