told you how I used to be, would you go along with someone like me?


Nu kom jag just tillbaka för göra mina läxor, se på min inspelade SOA ( åh <3<3<3 på den serien),  titta upp vart mitt SkiSnB möte är imorgon, min teater lektion jag sja försöka kom in på och hjälpa jessica packa.

Okej okej posetiv sak:
MINA JEANS SITTER NÄSTAN BRA!
I know right.. vart försvann allt? Inte allt allt men lite. alla mina skjorts är fan lite stora nu. De är kul kul kul. 
Idag har jag umgåts med betty och hennes vänner. De är bra för då har jag folk äta med när Jessica är borta. Hon ska till sin kompis nu i helgen men jag har saker göra så jag är inte så värst sad över de faktiskt.
Nej nej allt är bra här, peppt peppt.

Stirrar fortfsrande menade efter mina carepacket med choklad!.... tänker inte lägga ut min adress dock. För säkrrhetens skull. Så ni får va trevliga fråga. Som ella <3 ( hon fick fint namn i de här där bara för de). 

Jag ska shoppa loss imorgon innan mitt ski möte. (lite för de är många snygga skate killar där. Jag <3 skatare) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0