I thought Oh God, my chance has come at last


Oj oj jag har helt glömt bort att skriva här, även fast I guess de inte hänt mycket sen senaste gången jag skrev. Jag är inte riktigt lika homesick atm som jag var typ i helgen. Börjar bli van vid de här och börjar träffa folk så de är okej. Skolan är ju rätt lung så de känns bra med att inte ha någon press på sig. Även fast jag har lite problem med mina women studies och ska bytta dem till intro på criminal justice. Vilket betyder de är tidig kväll på torsdagar. Och hem och sova en timma efter lektionen typ. Tror inte den är så lång så de 'r okej.
Mins knappt senaste gången jag började i skolan kl åtta. 

Igår  var jag meed Serra, Jessica, Bree och Sayaa och bowlade. De finns en bowling bana i vårat student center. Så de var bra för de kostade liksom inget. Idag måste jag hitta någon tid springa förbi och titta på grupper med. Jag vet inte, och sen ska jess ut se på soroitys så ska väll följa med henne. Sen blir de nog fan hem och sova om jag ska överleva gå upp tidigt imorgon.  Får tacka gudarna för starbucks, och shuttels. 

De värsta är nog jag inte ruiktigt vågar prata högt ännu, i klassen lr i grupperna jafg är med i. Men de kommer nog när med tiden, när jag liksom slutar glömma bort se inte är svenska.  DE är konstigt men när jag pratar med Hannah som är sven och sen pratar engelska med någon så är de l'ttare än när jag inte pratar svenska alls. Jag slarvar väll lite nu med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0