We tried to make a difference, but no one wants to listen


Så nu har jag fixat internet:D vilket är bra för jag var ledig idag och min roomate har rn till lektion innan vi faktiskt kan gå och göra något. Jess, britt ich dem slutar inte gören runt fyra så. Men fortfarande skönt, för jag sitter och solar och driker vatten.
Igår hade jag massa lektioner, som jag har imorgon med. Men de är inte så värst jobbiga faltiskt. Hoppas ara jag kommer in på min American goverment klass, och min women studies. Men de tror jag nog att jag kommer faktiskt.
Jess skulle fråga runt om de fanns fester i helgen, inte för jasg vill gå själv. Eller kanske..hum.. Anyway så hoppas jag någon är kvar. De är de nog. Man måste bara hitta dem.

Våran matsall är btw den bästa ever! de finns ALLT! seriöst, allt! så underbart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0